Interrupce - 10. týden
  A jak rozhodneš o svých dětech ty?

CO JE TO TADY ZA VOPRUZ?

Vy si myslíte, že tohle někoho zajímá?

CO PŘEDE MNOU TAJÍ?

Dneska se přece mluví o sexu a o všem úplně otevřeně. Nebo snad ne?

JAK MOHU POMOCI?

Chtěl bych nějak pomoci, ale nevím, jak začít.

POŠLETE MI ...

Máte pěkný trička. Když si napíšu, mohu taky jedno dostat? [rozesílání bylo ukončeno!]

POSVIŤ SI NA TO

Informace pro šťouraly a rejpaly :o)

  Život - 18. rok
  Žiješ, protože tě rodiče chtěli.


TEDA JÁ SI MYSLÍM, ŽE ...

Emily, Praha, 21: Tak a jdu se podělit o další svůj názorek (Jarda bude mít radost :D). Týká se kampaní pro liferů. Jejich fotografií a videí s potratovou tematikou (nebudu sem radši psát v této souvislosti slovo "fake", Jarda by se zjevil :D). Tyto kampaně jen ukazují neschopnost pro liferů vyjádřit a obhájit svůj názor normálními cestami. Cestami jakými jdou pro choiceři. Slovním přesvědčováním, podloženými argumenty atd. Svými hnusnými kampaněmi vlastně sami popírají jeden z hlavních bodů svého programu. To že potrácený plod je člověk a má lidské potřeby a práva. Pokud tomu tak je (a přistupme na chvíli na jejich hru),nezaslouží si po své smrti klid a třeba i slušný pohřeb ? Ale hlavně ten klid? Ne, místo toho se jeho znetvořené "zmučené" mrtvé tělo kvalitně a co nejvíc detailně nafotí či nafilmuje a použije jako reklama a sprostá propaganda (Mimochodem, neměl by k tomu dát souhlas. Nebo alespoň jeho právní zástupce, tedy rodič?). Pak tyto fotografie a vide (někdy dokonce ze samotného potratu, tedy z vraždy) vyvěsí na každém kroku. dají je do novin, časopisů televize i na internet.A mají ze sebe dobrý pocit, protože se chovají morálně. Už je nezajímá co na to "duše" toho nebohého "dítěte" zda s tím souhlasí a chce, aby bylo atrakcí. To je prostě absolutní popření jejich kréda a ukazují tak jen svou bezradnost a neschopnost přesvědčit lidi normálně o své pravdě. Zajímalo by mě, co by oni (a nejen oni) říkali na to, kdyby hnutí pro choice zvolilo stejnou metodu. Kdyb se všude kolem nás začaly objevovat fotografie a idea v bolestech rodících žen,nástřihů, klistýrů,porodů mrtvých a postižených dětí. Zvracících že v prvních měsících těhotenství a později pak týraných, nechtěných miminek, zoufalých dětí slavících vánoce v DD, a nebo dokonce mrtvých dětí odložených v popelnicích a detailní záběry jejich mrtvých tělíček.To vše samozřejmě s nápisy typu :"Takhle to dopadne, když nebudete mít možnost volby:"To by bylo prskání a odporu. ale naštěstí to se nikdy nestane, protože pro choiceři se nemusí uchylovat k odpornostem,aby dokázali svou pravdu. Toliko můj názor. A teď jsem zvědavá na ohlasy a na to, jak budou zdejší prolife reagovat :D

Jméno: 


POZOR! Jako první znak uveď zavináč - je to ochrana proti robotům ukládajícím SPAMy
Nadpis: 
Reakce: 
Vulgární, rasistické, xenofobní, netolerantní a bla bla reakce jsou mazány! Jedná se o soukromý projekt. Pokud někdo se zásahy administrátora nesouhlasí, nic mu nebrání založit si vlastní web. Administrátor se do diskuse nezapojuje, v případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@prolife.cz.

Kytička: Emily [IP: 94.113.2.13, další niky: Kytka]

Tak fajn, k tématu :-) Dle mého názoru není potrat dobrá věc, ale v určitých situacích je to nejmenší zlo, v porovnání s ostatními možnostmi. Nelíbí se mi , že někteří by nejradši udělali z ženských chodící inkubátory s povinností donosit každé počaté dítě. Vždyť dítě není hračka, která se dá vynutit hlasitým řevem a vztekáním, žena sama musí chtít stát se matkou, aby přistupovala odpovědně ke svému stavu a vytvořila pro dítě nejlepší možné podmínky. Prolife už nevidí, že se sice můžou zasadit o zákaz potratů, ale aby toho opravdu dosáhli, museli by každou těhotnou zavřít na 9 měsíců do polstrované cely, aby nemohla ublížit sobě nebo dítěti. Je fajn, že existují poradny pro zoufalé ženy, co si nevědí rady s těhotenstvím, azylové domy a lidé, co pomáhají. To je na prolife jediné dobré...to ostatní už je jen směs demagogie a citového vydírání žen. Toť můj zkrácený názor na potraty. Jinak je mi celkem fuč, že moje přezdívky nepobíráš, mam jen tři a dost podobné, tak zkus spíš potrénovat svojí paměť, zatím si první, komu to dělá problém :)

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Cesta lži je cesta do pekel (obrazně řečeno). Mlžením, lhaním a popíráním skutečnosti se jen vytváří podhoubí pro další bezpráví. ,,Poznáte pravdu, pravda vás osvobodí"Člověk má právo znát pravdu. Obrázky jsou kruté, ale pohužel pravdivé. Nemá smysl zastírat a popírat skutečnost, každá žena ví, že ,,to, co nechala bez milosti odstranit, bylo její dítě. Ať to vědí i muži. Nemá cenu řešit, zda je to dojme nebo ne. Odpovědnost za ochranu svého počatého dítěte lpí i na nich. Krev potraceného dítěte rovněž.

Katerina Tuha (nick): bily prápor :-) [IP: 213.151.82.11]

vesim bilej prápor :-).. mrzi me, ze to vzniklo kvuli me....... emily.. nekdy to co zacne velice dobre.. skonci tragicky a naopak.. neco zacne velkym treskem a je z toho dobry pratelstvi.. kyti, je chytra holka.. a opravdu neni zla.. urcite od ni muzes ledacos pochopit.. okoukat.. takze MIR :-), co? tuha :-)

Emily: Botanická zahrada [IP: 88.102.163.201]

Myslím,že jediný kdo se urazil jsi ty. Katerina to bere s rezervou a sama napsala, že ji sprostší výrazy nevadí. A pokud sis nevšimla, já tady jak s Katerinou tak s Katarínou o tématu mluví (Ono ostatně i můj první příspěvek,jak už jsem uznala unáhlený, o pravopisu byl k tématu, protože mi Katerina napsala svůj názor, čekala že na něj budu reagovat,což jsem chtěla ale dost dobře nemohla, protože jsem mu nerozuměla,jediný kdo zde pak půl dne řešil pravopis jsi ty). Ale už dost o tom, tak máš názor k tématu nebo ne? PS: Stačí do řádku, označeným "Jméno" dvakrát poklepat myší a sama se ti objeví nabídka jmen, která jsi tu kdy použila.Stačí k tomu tři kliky a asi půl vteřina času, takže tvoji obhajobu ohledně vypisování nějak nepobírám, proto mě ani nenapadla. Nevím jak ostatním, ale mě prostě ruší, když se s někým bavím a on za tu dobu třikrát změní nick, je to poměrně nepřehledné. :D

Kytka: Emily [IP: 94.113.2.13, další niky: Kytička]

Tak neodbíhej, neřeš moji přezdívku a podobný hovadiny a napiš něco k tématu. Jinak opravdu nevim, zda si tak hloupá nebo si na to jen hraješ, ale kdybych chtěla vypadat jako různí lidi, zvolím si i různý přezdívky, kromě Kytičky třeba ještě Emily divná nebo něco podobnýho. Odvozené přezdívky mám proto, že se mi to občas nechce celé vypisovat, zatím to tak i všichni pochopili, jen ty s tím máš evidentně problém. A už mě fakt ti vysvětlovat, že urážet o generaci staršího člověka, kterýho potkáš na fóru poprvý, je vážně neslušný. Takže s tím buď něco udělej, nebo vyfič

Emily: Katerina Tuha [IP: 88.102.163.201]

:D

Katerina Tuha (nick): a protoze jsme porad vazni.. je nekdy dobry se povznest... [IP: 213.151.82.11]

znam to uz dlouho.. jako zvukovy zaznam.. a nekde jsem u nekoho narazila na video.. nebijte me, neni to k tematu.. a mozna i je..prestoze tam padne spousta pro nekoho napadeni.. neberte to tak, je to "legrace".. jak uz jsem zde psala, nic proti homosexualum a jinym nemam.. ja vim svy, nemaji to lehky.. a presto ten redl je "kun" :-))..nevim zda je to jeho dilo.. ale clovek se aspon zasmeje.. u nas taky horela hospoda :-D a lidi v tu chvili drzeli panecku pri sobe.. "horel jim druhy domov" :-)) a dokazali se slozit i na opravu a divte se.. byla doba soucasna :-) a slo o soukromej majetek :-)) .. mir se vsemi.. :-) tuha a tu to je ........................ http://www.youtube.com/watch?v=A8EBF-XxR1w

Jana: Emily [IP: 193.164.143.234]

A přitom jde celkem o hovno :-)

Emily: Jana [IP: 88.102.163.201]

Chtěla, ale nějak se to nedaří :D

Jana: [IP: 193.164.143.234]

Děvčata, nechtěla byste se už přestat hádat o tom, kdo první použil slovo srát?

Emily: Katerina Tuha (nick) [IP: 88.102.163.201]

Takže k řečem o kopání do zadku a Jidášovi se nebudu zbytečně vyjadřovat (promiň, že jsem se chtěla slušně omluvit za to, že jsem tě považovala za někoho jiného, pokud to bereš jako negativum nebude se to už opakovat) a půjdu k tématu. Ano,můj přítel (jako kamarád, ne partner, jen mi přijde prostě blbý říkat 30 letýmu chlápkoj kámoš :D) je skutečně gynekolog a dvě kamarádky jsou zdravotní sestry, z toho jedna pracuje přímo na gynekologii v nemocnici, takže u potratů asistuje celkem často. Já je zase často navštěvuju v práci a můžu ti odpřisáhnout, že žádný "Kýble s potracenejma plodama za plentama" tam opravdu nenajdeš. jde totiž osolidní nemocnici, takže všechen bilologický odpad se ihned ekologicky likviduje a pokud jde o potrat ze zdravotních důvodů (tedyněkdy i ve vyšším stupni těhotenství) je možné ho rodičům vydat k pohřbení. Nikde tam také není slyšet pláč žen co jdou na potrat, nebo z něj odcházejí a dokonce tam ani nikde nešlehají plameny pekelné. Je to tam stejné jako na interně, urologii,nebo kdekoliv jinde. Schopní doktoři, milý personál,všude bílo a sterilně čiso. Dokonce se tam ani nikde nenachází ten slavný "vysavač", co o něm prolifeři tak rádi mluví. Možná jen droboučká odsávačka, velikosti té, co má zubař. Opravdu si tam někdy zajdi, zjistíš, že tam nikdo nikoho do ničeho nenutí, nikde v koutě se neválejí kopce potracených, ještě sebou cukajících plodů a dokonce bys těžko našla i ty příšerné "mučící"nástroje, kterými se plod před potratem týrá. Je to velmi zajímavá zkušenost. Koneckoncůmluvila jsem tam i s mnoha ženami, co ne potrat šly. Všechny se kterými jsem mluvila to udělali dobrovolně a z pochopitelných důvodů (finanční, zdravotní emoční). Žádná z nich nebyla "stvůra s rukama od krve" ale byly to ženy se kterými se denně setkáváš,se kterými mluvíš a žiješ. Pobrekávali tam jen teenagerské kravičky, a to jen proto, že se báli, že je to bude bolet.Ne všechny horory co se píšou na prolife stránkách mají reálný základ. Opravdu žádné drama ala Hitchcock se tam neodehrává.

Emily: Botanická zahrada (nechce se mi všechny nicky vypisovat) [IP: 88.102.163.201]

Slovo srát použila první Kateřina, ale to už jsme si vysvětlili a docela mě mrzí, že někoho uráží to, že se ohradím proti urážce (to už je zase na tebe víš). A já od tématu neodběhla první... ale co, to stejně nepobereš. Tak se laskavě už konečně vyjádři k tématu, nebo vyfič. Cokoliv co jsi na tuto diskuzi napsala se zatím týkalo jen něčeho úplně jiného. Pokud k tomu nemáš co říct, fajn. Ale proč tedy plýtváš místem v kyberprostoru? A mimochodem střídání nicků je prostě nepochopitelné (zvlášť když všichni ví, že jsi to pořád ty), to se nosí na lidech.cz u dětí kolem 13 let. Takže mi prosím vysvětli jaký to má smysl, když mi to holt není "z hůry dáno"? :DDD

Kytička: Emily [IP: 94.113.2.13, další niky: Kytka]

Slovo "srát" jsi první použila ty, já ho pouze zopakovala. Nebuď tak háklivá. Jsi to ty, kdo přišel na tuhle diskusi a během pár dnů tu stihl pourážet kde koho. Ano, odbíhání od tématu taky nemám ráda, proto se ozvu, když tu někdo místo argumentů začne druhé urážet kvůli způsobu jejich psaní, jako jsi to udělala ty Kateřině. No a tvé ostatní poznámky o mém nicku budu ignorovat, hold komu není shůry dáno, tomu není pomoci a s někym, kdo se chová jak nedomrlej adolescentní fakan, si opravdu nemám co říct, i kdyby měl na potraty desetkrát stejný názor jako já...

Katerina Tuha (nick): pro Emily [IP: 213.151.82.11]

tvuj pritel je gynekolog?.. popros ho, at ti zaridi nahlidnout u vykonu.. jestli to jde..kdyz ja bridil se dostala na pitevnu, jiste to zmaknes a nebo se prifar, k nakym sestrickam co studujou zdravku.. at vidis ten real.. to skutecny pyre.. ty kyble plny plodu.. za plentama.. nekde v ustrani.. nevim vlastne co chces.. o co ti jde?.. i kdyby jsi chtela neco zmenit.. asi ne takhle... vzdy se to vrati jako bumerang........ pokud jde o kyticku, taky mame naky dohady.. ale vis co me u ni opravdu tesi?.. kdybych ji stala za dverma a rekla bych.. "cabas, ja jsem tuha z netu a mam zizen", ona by mi asi fakt napit dala... a ja bych si to od ni vzala.. vim, ze by nenechala svoje rodice nekde ve srabu.. ze k nim patri.. a ze by ji trapilo, kdyby bylo neco spatne... ty mi das ruku na jedno rameno.. a pri otocce me kopnes do slabin :-).. jednou tak, pak zas tak.. a ja nevim zatim.. co od tebe muzu cekat.. to se casem vokaze :-)..... kus jidase je v kazdym z nas.. sebe nevyjimam... Buh s nami :-) tuha..

Emily: Katerina Tuha [IP: 88.102.163.201]

*nedotkne :D

Emily: Katerina Tuha [IP: 88.102.163.201]

Já myslím, že svým názorem nikomu neubližuju. Jen vyjadřuju svůj negativní postoj k malichernému odbíhání od tématu a také k zástupu nicků používaných jednou osobou(zvláště nechápu význam, pokud se seznam nicků z jedné IP adresy zobrazuje na stránce). Myslím že se to inkriminované slečny rozhodně dotkne, než mě její řeči o mých rodičích apod. (a to se mě to nedotklo skoro vůbec, protože já beru tuto diskuzi jako možnost vyjádřit svůj názor. Ne jako šanci zjistit názory ostatních na mou osobu a rodinu :D):)

Katerina Tuha (nick): pro Emily [IP: 213.151.82.11]

proc hned takhle do kyti :-).. proc? akce vyvola reakci.. kdo nejde s nami jde proti nam? .. je to tak?.. holka neblazni.. nez napises a odesles pismenka.. zeptej se svyho JA.. zda to mas udelat.. jestli tim treba nekomu neublizis.. a ponejvic sobe.. tuha..

Emily: Katarína [IP: 88.102.163.201]

No a to je právě špatně. To by se mělo změnit. Chtělo by to osvětu také v tomto směru. Ono totiž je nějak pořád ještě zažité to,, že "žena rodí děti a stará se o ně" a muž "živí rodinu a pracuje". Ale není to trochu přežitek? Jasně, je super, že je v dnešní době možné požádat o "otcovskou dovolenou", ale kdo si jí v reálu vlastně bere. Rozhodně ne muži, kteří touží starat se o dítě (alespoň ve většině případů ne). Jsou to muži bez pořádné práce, kdy žena má lepší plat, proto jde ona do práce a on se stará o děcko.A to ještě většinou s pomocí prarodičů. I na tohle by se v kampaních mělo myslet. A tím se dostáváme k mému původnímu názoru, "že otřesné fotky a vide potracených embryí a mluvení o bohu, dělá prolife vlastjě medvědí službu. Upřimě, myslíš, že se nějaký mladý muž nebo teenager,který není věřící (a že jich je u nás v ČR opravdu víc než těch věřících) podívá,natož dojme nad takovými materiály? Z vlastní zkušenosti ti řeknu, že ne. Ti to budou patrně považovat za obrázky z dalšího levelu WofW, nebo se tím budou ještě bavit. Chápu, že některé ženy a dívky se na to nechají "chytit", ale kluci? Maximálně tak otcové od rodin.

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Plně souhlasím, odpovědnost mají oba. Jenže ony jim to ženy tím, že vzaly zodpovědnost do svých rukou, těm mužům usnadňují.

Emily: Katarína [IP: 88.102.163.201]

Páni, já tě snad ráda vidím (čtu), nebo co. Alespoň někdo, kdo pokračuje v tématu. Ne jako ta "botanická zahrada" tady (čti Kytka, Kytička,Kytíí atd.). Pokud tedy pomineme fakt, že se do "legálních" potratů ze strany prolife počítá i potrat po znásilnění. Je tu další věc,která se mi velmi nelíbí na prolife kampaních.A to, že jsou prvoplánově zacílené jen (nebo skoro) na ženy. To je pořád: "ženy zabíjejí své děti, ženy mají na rukou krev, ženy jsou sobecké atd.". No a co muži? Copak to není i jejich věc (a tudíž i vina)? Maximálně se dočteme, že: "ženy takhle berou mužům jejich děti". A le podle mě je pravda trochu jinde. Myslím že dobrá polovina potratů by odpadla, kdyby se k tomu muži postavili čelem. Co ty na to?

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Za život zachraňující úkon považuji jeden jediný příklad a to kdy je bezprostředně ohrožen život matky (např. prasknutí vejcovodu při mimoděložním těhotenství.

Emily: Katerina Tuha-dodatek [IP: 88.102.163.201]

No, mluvím o srozumitelnosti a samotné mi to nepíše mezery. omlouvám se.(Pitomej rozflákanej mezerník!)

Emily: Katerina Tuha [IP: 88.102.163.201]

No vidíš, že to jde, tohle je už přeci mnohem srozumitelnější něž to co jsi napsala před tím. Že nejsi "obyčejná češka" (myšleno v dobrém) jsem samozřejmě nevěděla (jistě bych to posuzovala jinak, upřimě myslela jsem si, že jsi nějaká ta připitomělá teen-kravička se strašně moderním stylem psaní, takové nesnáším)a problém s tím nemám vůbec. Já sama se přátelím s mnoha cikány (říkám jim tak proto, že nemají rádi označení rom) a přijde mi, že lidé co jimi pohrdají jsou, no... Raději se nebudu vyjadřovat co jsou. Za chybu ve slově dyslexie je stydím, protože na ne před měsícem, jsem z předmětu"Poruchy učení" kam patří, udělala zkoušku. Ajinakuž jsem tvůj příspěvekpřečetla celý,nejde o slova jako taková, kterým nerozumím, spíš o celá souvětí, že na sebenenavazují a tak, což je dobráabys věděla, protože jestli často diskutuješ, bylo by vhodné na tom zapracovat (opět to myslím dobře). Po pravdě jsi mě ani tak neurazila a nenaštvala ty, ale lidé jako Kytička, kteří se s prominutím hrabou do všeho a vlastně ani nepřipojí svůj názor na dané téma.

Emily: Kytka [IP: 88.102.163.201]

Dobře, hluboce se omlouvám za slovo "sprostá nadávka". Mělo tam být sprosté slovo , jak píšeš a nevím co je na tom, že posuzuju že slovo "srát" je z hlediska mluvnice sprosté, paranoidního a přecitlivělého. Spokojená? (Ale nic to nemění na tom, že když se s někým poprvé bavím, sprostých Slov a osobních narážek se mám ze slušnosti vyvarovat) :D Tak vyřízeno a co se takhle vrátit k tématu. Zopakuji, že se týká prolife kampaní.

Katerina Tuha (nick): pro Emily [IP: 213.151.82.11]

http://www.pravidla.cz/hledej.php?qr=dyslexie .. maji to tam dobre? nevim :-).. ja vysokou nemam :-), ani si ji nedelam :-) a ani si ji neplanuju.. ale pokud chces uz neco sdelovat, studujes a jsi smerovana na skolstvi, mozna by jsi se mela zamerit i na toto a to emily opravdu neni ve zlym mineno.. videla jsem v praci par internich zprav, kdy me to tahalo za oci :-) a to nejde o styl psani na chatu atp. .. pac ty budes asi patrit mezi ty lidi, ktery budou jednou ovlivnovat mnoho deti.. tak at videj, jak to chodi.. jak to ma vypadat.. to vis, ja jsem bridil.. ja jsem stara zenska.. a hloupa.. ja vim prd .. a ja to tak taky beru :-).. ja vim, ze PRD vim :-).. a vim, ze do konce mych dni budu ve skole a na ceste (tim myslim zivot jako takovej) :-).... neuvedomuju si, ze bych te nak napadla, necim te urazila, jestli ano, omlouvam se a chtela bych vedet CIM? .........................ptas se na to..co jsem za narodnost.. jsem ciganka :-), ty jsi pravdepodobne bila mlada zena? a ja nemam problem s tim, ze ty jsi bila :-).. jsem cinkla, moje deti jeste vic, pac slo o smiseny manzelstvi... ale jestli jsou vic tmavsi? v lete ano, ale ne po mne, to maji po svem bilem otci :-) .. ale o tom to taky neni.. jakym slovum nerozumis? konkretne napis ta slova, budu-li umet odpovedet, odpovim :-)................... pouzivam nekdy vulgarismy, ano, protoze, kdyz se tak veci maji, proc je balit do sametu?.. v zivote jsou daleko zakernejsi situace, kdy s tebou mluvi nekdo sametove, ma kvadro a kravatu a jde o parazita.. a kdyz porovnas rozhovor s nekym, kdo si servitky nebere a kdyz na nej neco vybalis a hned spusti po svym.. ale.. "hned vis o co jde.. neni v tom zadny obelhavani", pak mi to prijde vuci mne/vam fer.. tech uhlazenejch kecu je tu vsude okolo dost.. klidne me primo posli do rite.. a bude mi to 100x milejsi, nez med kolem ust.. a kdyz ti to udela radost.. udelej to :-).. ja vim jak to funguje.. nekdo jinej te posle do ty jeho :-).. a to jsem ti tu chtela taky vysvetlit :-) ......... akce vyvola reakci :-).. zakon padajiciho lejna.. atp. :-) .. at udelas proste v zivote cokoliv.. vsechno se ti vrati.... tuha :-) jo a tahne mi na 50:-) slovy.. "padesat" :-) je to takrka za rohem :-).. takze bych ti mohla delat matku.. ale to ty v zapalu boje nevnimas :-D

Kytka: Emily [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytička,Kytíí]

Sprostých slov? Ehm, nejsi trochu přecitlivělá a paranidní?

Emily: Kytička [IP: 88.102.163.201]

Hm, tak to tedy s tvými rodiči bude podobné. Ještě nikdy jsem nenapsala v jednom příspěvku tolik sprostých slov a slovních urážek a ne vyjádřila tolik elementární nenávisti jako teď ty. On je totiž rozdíl mezi ironií a kousavými poznámkami a tvou otevřenou zuřivou nesnášenlivostí, víš. Mimochodem kopeš kolem sebe spíše ty, protože já jsem svým příspěvkem o pravopisu mluvila s Katerinou (nebo s Janou) a ne s tebou, ty ses do toho "přihrabala" zela sama. A ano nedočetla jsem to, protože to prostě nejde. Nedokážu se soustředit na obsah když forma je pod psa. Takže pokud chceš udělat něco užitečnýho, když už ses do této debaty musela zapojit, přelož mi prosím co Kateryna napsala. Pak jí možná i dám za pravdu, Já se otevřeně přiznávám, že jsem její příspěvek nedočetla dál než k páté větě o antikoncepci (a to je taky jediná obsahová část, ke které jsem se zatím vyjádřila, když si pořádně přečteš mé reakce, takže nevím, proč do toho pleteš něco o nesouhlasu. Já nesouhlasím jen s formou,nikoli s obsahem). Dokonce jsem i ochotná se za to omluvit, ale opravdu to nedokážu. Tak překládej nebo mlč. Ale mám pocit, že teď ze sebe vychrlíš akorát další hromadu nadávek a osobních útoků a ani tě napadne se třeba vyjádřit k základnímu tématu této diskuze (než se sem začal plést pravopis a hádky zda embryo je nebo není dítětem) a tím byl propagační program prolife hnutí.

Anna: [IP: 212.80.67.130]

napiš příklad,kde píšu jako debil

Kytka: Anně [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytička,Kytíí]

Ty píšeš občas jak debil i bez teček, takže se nemusíš namáhat :-D

Kytička: Emily [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytíí,Kytka]

A co jako vyplodila? Ať čtu, jak čtu, nic tak strašnýho na jejím příspěvku nevidím. Že píše trochu chaoticky je jiná věc, ale je to její způsob psaní. Ty se akorát potřebuješ někde vyblít, protože ti Kateřina napsala svůj názor na tebe, což se ti nejspíš nelíbí. Nic lepšího než pár pravopisných chyb jsi však nenašla, protože ses ten příspěvek ani nenamáhala dočíst celý, takže kolem sebe kopeš jak malej fakan a snažíš se z toho udělat, že tě Kateřina uráží. Ty si totiž její příspěvek nejspíš nepochopila, nepíše nic o tom, že jsi zmanipulovaná a že tě něco sere na tomhle webu by po přečtení tvých reakcí bylo jasný i pětiletýmu děcku. Tví rodiče možná nekašlaly na dyslexii a pravopis, ale na co se nejspíš v tvém případě vykašlaly uplně, je slušný vychování

Anna: [IP: 212.80.67.130]

DRUHÝ slečno :D můžeš začít vypisovat. Asi některým lidem dělá problém psát s diakritikou,no to zas budou výmluvy :D A rozhodně neodděluje témata,když to píše za každou větou :D pojdme...psat...za kazdou... vetou tecky...jak debilove...

Jana: Emily [IP: 193.164.143.234]

Buď ráda, žes nezažila Evu ... to bys poznala, co je to sprostota.

Kytka: Anně [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytička,Kytíí]

Kdyby ses nad tím namáhala aspoň zamyslet, třeba by ti došlo, že ty tečky oddělují jednotlivá témata, kterým se Kateřina ve svých přáspěvcích věnuje. Jelikož na těchdle stránkách nejde oddělit text pomocí tabulátorů nebo entru. A co se týče dikritiky a nesrozumitelnosti, drž raděj zobák, nebo sem vypíšu všechny tvoje perly, který si během svého působení zde vychrlila. A věř mi, že deset stránek textu mi na to nevystačí. Btw, vzpomeň si, jak sem se tě dřív zastávala, když do tebe Jarda rejpal ohledně pravopisu. Jenže ty si v tomhle ještě horší než on, on aspoň nedělá hrubku v každý dryhý větě

Emily: Jana [IP: 88.102.163.201]

Že mě něco "sere" na webu a že jsem zmanipulovaná,jako urážku beru, zvlášť, když jde o první příspěvek od někoho v diskuzi.

Emily: Kytička [IP: 88.102.163.201]

Kdybys uměla číst, přečetla by sis, že jsem sama napsala, že ani já ani jiní zde nepíší zcela bez chyb, ale srovnávat překlepy a chybějící mezery (nefunguje mi správně mezerník, víš) s tím, co tu vyplodila milá Katerina, to je trochu ubohé od tebe, ne. (A myslím,že to moc dobře víš, prostě jen musíš mít ke všemu připomínku, čímž si patrně léčíš midráky zase ty.). A nevím, v čem se tvrzení, že antikoncepce je stoprocentně účinná,jak milá paní Katerina sotva pochopitelně plácá je úplně stejný nesmysl, jako většina prolife řečí. A DYSLEXII nemám, neboj chodila jsem pravidelně na testy. Mí rodiče na mě nekašlaly jako na někoho :D

Kytíí: Katarině [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytička,Kytka]

Pokud by zákon měli vymýšlet křestané tak, aby neodporoval jejich tvrzení, nebyla by možná žádná výjimka, ani v případě mimoděložního těhotenství či ohrožení zdraví nebo života matky. Protože není přece morálně přípustné zabít jednoho člověka proto, aby druhý mohl žít. Kdyby bylo embryo skutečně bytostí s rovnocennými právy jako jeho matka, stály by tu proti sobě 2 lidské životy a rozhodovat by mohl jedině soud. Představ si třeba případ, kdy víš, že matka nepřežije porod ale dítě bude žít. Komu dáš přednost, dítěti nebo matce?

Anna: [IP: 212.80.67.130]

pisme....vsichni....vsude....tecky...a .... pisme... bez.....diakritiky......to... se....nam... to... bude...dobre...cist.....

Anna: [IP: 212.80.67.130]

já jsem se opravila,jestli sis nevšimla. bavíme se tu o nesmyslných tečkách......,které dělají..... text nepřehledný...... že? ......

Kytička: Emily [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytíí,Kytka]

A když už, tak dyslexie a ne dislexie. Nejdřív si zajdi vyléčit tu vlastní, než se začneš navážet do jiných.

Kytička: všem, co si tu léčej mindráky [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytíí,Kytka]

Myslim, že nikdo tu nepíše 100% bez chyb a navážet se tu do Kateřiny jen proto, že někde zapomněla interpunkční znamínko nebo uvozovky je vážně ubohost. Nikdo nenutí nikoho číst dvoustránkový bláboly, vždyt vás nikdo nenutí na tyhle stránky vůbec chodit. Navíc milé dámy rejpalky, začněte interpunkci opravovat nejdřív u sebe. Milá Emily, před o to líp ve tvém posledním příspěvku patří čárka a Anně o češtině nebudu psát vůbec nic, protože to, co píše, se češtinou ani nazvat nedá. Navíc za čárkou se dělá mezera, aby to MOGLO být čitelnější, že ano. A jak řekla pěkně Jana, radši budu číst 10 takových "blábolů", než obšlehnutý a desetkrát omílaný argumenty made in prolife.

Anna: [IP: 212.80.67.130]

mohla :)

Anna: [IP: 212.80.67.130]

tak psát čitelně by mogla,ne jen tupě psát tečky tečky tečky .......

Jana: Emily [IP: 193.164.143.234]

Ona někoho sprostě napadala? Nevšimla jsem si ...

Emily: Jana [IP: 88.102.163.201]

Ať je jí třeba stodvacet, má deset dětí a je budhistka, česky snad umí, ne? A pokud chce diskutovat, měla by se naučit psát jako člověk nebo si jít léčit silnou zanedbanou dislexii. Promiň. Já se nebudu hluboké pravdy dohrabávat skrze dvoustránkovej blábol. (A pokud je to matka v letech o to líp by se snad měla vyjadřovat a sprostě nenapadat ostatní diskutující.)

Jana: [IP: 193.164.143.234]

Kateřiny Tuhé si náhodou vážím víc než většiny zdejších bílých křesťanů, protože na rozdíl od nich to myslí dobře. Je to mamina v létech jako já. Ona spontánně píše to, co skutečně cítí, byť trochu napřeskáčku. Ale když se tím člověk prokouše, zjistí, že v mnohém má hlubokou pravdu.
Zatímco uhlazené příspěvky od místních křesťanů obsahují vesměs jen opapouškované fráze a rychlé mladické soudy (z pohledu lidí, kteří ještě dohromady nic neprožili). Je z nich cítit jen faleš, mindrák a touha usurpovat.

Emily: Katerina Tuha [IP: 88.102.163.201]

Hm, tak mi to nejdřív napiš česky a srozumitelně a pak to budu číst, ano. Kolik ti proboha je a jaké jsi národnosti? Neříkám,že já (ani ostatní zde) píšeme zcela bez chyb, překlep se objeví vždy, ale co je jako tohle? Maďarština?Vážně jsem se snažila to přelouskat celé, ale to se nedá. Vyjadřuješ se jak 14letá puberťačka (nejde o názory, ale o způsob). Něco jako sloh, interpunkce, navazování vět na sebe, přímá řeč, to ti asi nic neříká, co. A jinak můj příspěvek byl jen reakcí na ten tvůj, který mi v kontextu tady této diskuze přišel nesmyslný. Na hloupé otázky, hloupá odpověď. Ale teď chápu, že tonebyla od tebe ironie ani nic podebně složitého. Ty se patně tak vyjadřuješ běžně, viď. No nic, je to tvoje věc, já jen že takhle můžeš mít sebe ušlechtilejší myšlenky a můžeš, co já vím, třeba vymyslet i lék na rakovinu,ale světu to bude putna, protože to nedokážeš vyjádřit tak aby to někdo dokázal pobrat.

Anna: [IP: 212.80.67.130]

nedá se to číst,když za každou větou píšeš několik teček,jak blázen ...

Katerina Tuha (nick): pro Emily [IP: 213.151.82.11]

vkladam: A teď jsem zvědavá na ohlasy a na to, jak budou zdejší prolife reagovat :D... citim z toho vyzvu.. :-) tak me uved do obrazu :-).. abych to pochopila tak, jak podle tebe mam :-)............... kde jsem se tu vzala ja?.. vylezla jsem ze stejnyho otvoru jako ty, jenom nositelky byly ruzny, co? :-)-tim jsem myslela tenhle svet :-)...................... co tak miluju na tomhle webu ja?.. nepatrim k prolife.. ja mam svoji cestu.. v cem se shodujeme je to.. ze je dulezita prevence.. ze od pocatku jde o cloveka.. :-)............... co mi kdo mel udelat?.. to rozved, to nechapu :-)..............................................mame soulozit tak a v dnesni dobe to tak je.. abychom neprisly do jinyho stavu v dobe, kdy se nam to nehodi.. tech sracek tu na to je spousta druhu a je na kazdy osobe, jakou vec, pripravek si k tomu vybere.. do toho nema pravo nikdo zasahovat.. protoze mi nikdo nebude pripominat pilule kazdej den a v urcitou dobu a ja vim, ze jsem pako.. cili si dam neco jinyho.. tecka, hotovo :-).. dulezity je do jinyho stavu neprijit................ dulezity je to s kym uleham.. pac selhat muze vse.. takze bych si mela vybrat partnera.. kterej nejen, ze TO bajo umi.. ale ze si ty nasledky vyzere spolu se mnou.. a protoze nam zenam, nakrmi sladkyma slovama usi i hlavu kdejakej vul.. tak musim vse zaridit tak.. abych do toho neprisla.. zase duraz na zenu.. cili si vezmu prasky.. jemu dam kondom.. a jeste to bude probihat tak.. se vystoupi driv.. kus dojde pesky.. a bud mu u toho pomuzu a nebo si popojde sam.. chapes to? :-)....................... ve skole diteti v sexualni vychove muzou navykladat co chteji.. stejne tak v hodinach dejepisu atp.. a zmanipulovat to jak chtej.. ja mu doma osvetlim i z myho pohledu jak se dejiny vyvijeji.. a vyvijely.. a vysvetlim i to, ze k sexu patri zodpovednost, laska.. a vysvetlim mu jak ohrozeni pohlavnima chorobama.. tak praktiky sexualni.. vse.. aby bylo v obraze.. a podle veku.. 6tiletymu diteti nebudu vykladat to.. ze se tatinek udela na bricho.. po te co si sunda kondom.. je to moje dite.. jsem za nej do urcityho veku zodpovedna.. a uz nenecham nikoho dalsiho mu vnucovat jenom jeho pohledy .. :-).. kdyby dite sedelo celej den u bedny.. tak z toho zblbne.. a bude chtit vse co je v reklamach.. i kdyby to chtelo.. koupim mu treba tu sladkost.. at "nezabaží", nevim jestli ten vyraz znas, myslim si, ze katarina ho zna :-)........... dite ma pravo si vybrat i to, zda chce verit v Boha ci nechce... mam dve dospely deti.. (ty jsi od nich o dost mladsi).. a jedno veri a druhy ne.. obe miluju a je to jejich volba.. ale obe vedej, ze co si uvarej, to si taky vyzerou.. a tak nechodej svetem jako rozsevac, nosnice... odmalicka byly obe deti vedeny k tomu.. ze zacit brzy je velka zodpovednost a prestoze to jejich vrstevnici .. jiny deti delaly.. ony to nepotrebovaly :-).. ALE .. jestli nekdo svoje deti vodi od utlyho detstvi do kostela.. tak je to jeho vec.. ja si myslim, ze chce-li se dite vymanit, kdyz mu to vadi.. vymani se.. a deje se to :-).. o to horsi je to potom probuzeni pro rodice.. boli to.. a jestlize i potom milujou svoje deti dal.. parada :-).. to beru jako neco uzasnyho, ja jsem moje deti nenutila k nicemu.. jenom jsem jim rekla co je muze potkat a pak to necham na nich.. to je cely tajemstvi.. clovek nemusi mit vse.. nemusi zazit vse.. a nemusi vedet vse a presto.. MUZE BEJT STASTNEJ :-)............................... padlo tu neco o jahodovym pyre.. nekde to tu od tebe bylo.. tak jako ja nepresvedcim tebe, ze Buh je.. ty nepresvedcis me.. ze neni :-).. je to svobodna vule kazdyho z nas :-))... nevnucuju ti to.. od prvniho pocatku je to tvor zivej.. je zcela odkazanej na to.. co s nim kdo udela..?.. co mu do zivota pripravi?.. uz to "ulihani s nekym".. to si ma clovek rozmyslet.. pac od toho se vse odviji.. a tak mi prijde docela dost hruby to.. ze treba nak napadnes zbytecne Jardu.. pochybuju, ze on chodi svetem jako rozsevac.. ze by v tom jinaci svoji drahou opustil .. ten kluk takovej neni :-)... tu se na to neveri.. ja verim.. v inkarnaci.. verim i v to, ze nektery duse maji zazit to, ze se sem zkratka pro naky nase "dulezitejsi pozadavky" narodit nemuzou... pak pocitejme s tim, ze se nam to vrati, ci je to odezva z min. kola :-)... neverim na to, ze krev nekoho, kdo je zmarenej.. je na mych rukach.. ja jenom vim.. ze ten co to spachal patri ke mne v energiich, pac vsichni jsme jedno.. a tak naka osoba to nedala.. stejne tak, jako ja potratila po bitce.. a taky to byla moje kravina.. ulihat s agresorem.. "skola" :-) ......prijit do jinyho stavu neni problem.. to horsi prijde potom, kdyz je dite na svete.. uloha rodice se jede hned nacisto.. udelame spoustu chyb.. jako rodice nejsme neomylni.. a je na tom kus osobni odvahy rict detem.. "posrali jsme toato.. odpustte nam" :-) ...... ja nevim, zda se potraty zakazou.. a je mi to tak nak fuk.. protoze ja uz mam odrodino.. :-) a ve vychove deti jsem udelala maximum.. co jsem mohla (i muj muz)... dal se musi starat ony samy.. stejne by to tak melo byt jinde........................co se tyka potratu, fotek, videi.. co mi chybi je UCTA.. ty deti si zaslouzi aspon omluvu, poprosit je o odpusteni, ze jsem neco nezvladla.. ony za to nemuzou.. ty nohy od sebe jsem davala ja a nekdo se mnou soulozil.. :-) .. a pokud se tu chces bavit stylem.. "hej pockej".. a brat to jako dobrou diskuzi.. parada.. "pro ostry slova si daleko taky nepujdu" ja je umim.. :-)).. ja jsem holka od rany :-), ale k cemu to povede?.. nasadim psi hlavu tobe? ty mne? :-D .. hovno z toho a energie tece vis kam :-) .. zacit by mel kazdej u sebe.. kdyz uz si poridim dite/deti, mam se jim venovat.. nebudu si je kupovat pocitacem, internetem.. hrama.. ale pujdu s nima ven.. vysvetlim jim jak to v zivote chodi a ze v zivote nic zadarmo neni.. az na "lasku".. ta se koupit neda.. :-)... kazda z tech holek.. co na potrat sla.. to stejne nosi v sobe ten pocit dal.. a dobiha ji to.. chvilku si to da pauzu a zase to na cloveka prijde.. dokud se nenaucime "odprosit".. pohladit ho v aure... protoze jsem to treba jinak resit nemohla.. neumela a byla jsem strachy zesrana.. ale ta UCTA :-).. je na miste............. pises mi tu.. souboj vypada jinak, devce :-).. ja uz davno nejsem devce :-)... a vubec bych s tebou nemenila.. ani mladi.. nic.. co na tom, ze mezi kozama mam misto privesku pupik? :-).. co na tom, ze mam strie?.. bud to muj partner unese.. a nebo at jde :-)... pokazdy, kdyz jsem naha.. poplacam si je a vzpomenu si casto na to.. ze jsem k nim prikladala deti.. na ty zamilovany pohledy, na ty krvavy bradavky :-).. pokazdy si vzpomenu pri pohledu na strie.. ze jsem mela bricho jako krava :-), nevidela jsem si ani kolena :-D ... a hrde jsem to nosila.. a bylo mi tak malo let.. neumela jsem NIC.. ani varit, ani pect, jenom uklizet :-).. a vsechno se to clovek nauci, kdyz chce :-).. i tu skolu si clovek udela, kdyz chce.. tech tezkejch zivotnich situaci jeste prijde behem zivota daleko vic :-).. a pak v tech chvilich z tohoto cerpam.. sednu si v klidu a otevru si velkou obalku plnou fotek.. kde to vse dulezity mam.. ano ja mam hovno, ale ja mam vsechno :-)...... na tech fotkach je maminka.. jak me objima.. je tam i tata "notor".. ale uz to beru jak to je.. proste to nedal.. ale dal mi zivot.. na tech fotkach jsem matkou ja :-).... a TO uz mi nikdo nevezme :-) ... jsou tam jako prtata.. uzasny, sladky.. zlobivy.. vztekly.. a kdyz spinkaji, jsou jako andilci :-).. a to jediny.. nam nevezme NIKDO.. jako zenam.. za to stoji se porvat s celym svetem :-).. za to stoji zaklepat na neci vrata "prosim vas, pomuzete mi?".. a umet to pak vratit, tu pomoc :-)... az pujdeme k Bohu.. v tom kufru budu mit to HOVNO a bude ho tam mit kazdej.. ale v sobe budu mit ty okamziky.. ze jsem aspon tohle v zivote NEZKURVILA :-)... ze jsem se nedala.. to co vas stavi je strach.. a to je taky ego... dulezita je teda prevence.. a vyzrat si ty nasledky.. myslite si.. ze je to jinak?.. chcete neco treba zmenit v systemu ohledne toho, ze jsou tu rodiny, ktery jenom plodi deti?.. a nestaraj se.. jenom zijou z davek?.. dokud kazdej mesic prijdou penize.. nic se nezmeni.. dokud ty jejich deti budou tohle brat jako "normalni" a nikdo jim neukaze to.. ze muzou zit i jinak.. budou delat asi jednou to samy.. dite je zavazek.. celozivotni.. a zivot je dar.. pro me to neni pyre.. stejne tak, jako pro me jsou bolestivy fotky z valek.. z lagru kazdyho systemu... ta realita.. holky se uci na panenkach ve skole to, jak se ma prebalovat atp.. ale panenka neplace.. nerve cely noci :-).. nema vetry.. nema hlad a neni pocurana :-).. mozna, ze kdyby holky doopravdy zazily to co my tenkrat v nasem detstvi a mladi s tema mladsima pribuznejma.. zvazily by vse..i ti kluci :-).. pac za nas hlidali starsi mladsi, museli jsme tem starsim vracet tu peci o nas :-)-slo o pribuzny... takze v mych 12ti letech jsem pekne machala podelany plinky :-) a dostala jsem zahlavec, kdyz jsem pronasela reci o hnusu :-D .. ja.. ty.. my vsichni jsme do tech plen kaleli :-).. nebo ne?.. kazdej z nas mel ty zabry... a mnoho z nas se tech plinek zase dozije :-).. a ja to vubec nevidim jako neco nenormalniho.. nebo nas zastrelite? :-D vykazete ze svych zivotu?.. nevratite nam to? :-).. nemusite... je to vase svobodna volba taky :-) ... az se vas zamestnavatel vami nasyti.. az ukoncite vzdelani.. az vas treba vykopnou z ty vysneny prace.. az budete vazne nemocni.. mozna vam dojde, ze jste neco mohli udelat jinak... a pochopite co je dulezity.. nekdy clovek musi o neco a spis nekoho prijit.. aby pochopil ten velkej vyznam.... at se stane to, co se ma stat.. at to dopadne jakkoliv jsme lidi.. a jsme "jedno"... a je zbytecny si tu neco nalhavat.. tu sanci na tu ochranu dneska mame.. je dostupna.. jenom ten chtic je tak velkej.. ze nam zastini to dulezity.. to podstatny.. a nic ve zlym emily.. muzes prijit s dobrejma napadama, postrehama.. ale jakmile se to vyhroti v souboj.. je to spatne... nejdulezitejsi pro tebe na svete jsi TY :-).. od tebe se to vsechno odviji.. pak jsme tu jako celek.. jestlize budes ty nevrla.. ustepacna a jedovata.. vneses to sem i do sveta.. stejne tak, jako se shrocuji nekde energie nabity laskou.. shrocujou se energie tyhle opacny.. je jenom na tobe.. kam se pridas :-)... a kdyz ti neco tu nesedi.. nech jim ten prostor.. nemusis je za to napadat, snizovat.. oni to videj jinak.. ja to vidim jinak.. a zrovna tak me i je muzes mit u analniho otvoru :-)... jednou se budes stejne ohlizet.. za sebou.. nejdriv clovek probehne stadiem, ze ho zklamou vlastni rodice.. pak prijde na to, ze ho zklamali lide v okoli a pak prijde na to.. ze zklamal hlavne sam sebe.. nic ti nevnucuju.. zij jak je ti libo.. sklidis to co zasejes.. kdyz se nekdo pta myho brachy.. "jak se mas?" odpovida.. "jak si zaslouzim" :-)... jakmile je nalada zla.. muze se ti to vracet a vetsinou to tak je.. a ne treba od tech, kterym jsi ublizila (kazdymu z nas se to v zivote povedlo).. bude to od druhejch.. mej se blaze :-) .. tuha :-).. at veris ci neveris.. jsi milovana.. i kdyby ti to nikdo na svete nerikal.. je to tak.. cabas :-)

Leňaca: Kataríně [IP: 193.200.150.82]

mě taky nijak nezajímá, že žiju a nejsem někde v kanále rozmixovaná, aspoň bych tenkrát nic necítila... teď musím přřemejšlet o tom jak umřu a jak budu msuet pracovat a jak zestárnu.... děti po potratu ser maj líp

Emily: Katarína [IP: 88.102.163.201]

Ano? A čí život to zachraňuje v případě že jde o dítě počaté při znásilnění? (Neobhajuju tento zvrhlý čin, ale dítě za to nemůže ne?). Pořád je tam těch vyjímek nějak moc. A ještě jak jsi psala, že pravda nepotřebuje argumenty, to je taky pěkný nesmysl. Leda tak pro lidi, co věří všemu co jim kdo nakuká. Já musím nejdříve vědět všechna pro a proti, než uznám že je něco pravda. Hold asi nejsem tak jednoduchá jako ty a nestačí mi něčí "čestné slovo".

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Ne někdy, a jak se to hodí, Platí to vždy. Život zachraňující úkon je vyjímka, která může být u každého pravidla.

Emily: Katarína [IP: 88.102.163.201]

To je právě ta díra v logice, to co píše třeba Kytička. Že prostě někdy se dle prolife "zákonů" dítě potratit může a někdy ne. Ale to je prostě logicky s v rozporu s tím jejich zamilovaným heslem :"Potrat je vražda" Je, ale prostě jen někdy, jen když se to hodí.

Katarína: Kytička [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Ten zákon je v Polsku obojaký proto, že připouští, i když v minimální míře možnost volby. Je to jakýsi kompromis, důsledek politického konsensu.Pokud by měli uzákonit zákon samotní křesťané, asi by zněl jinak, to víš. Co se týče toho případu, který uvádíš, zřejmě se jedná o ojedinělý případ. Ani jsem o něm nečetla(to neznamená, že se nestal, jenom o něm nevím). Když jsem ještě pracovala na transfůzní stanici a byl příjem s diagnozou GEU, vždy byla ta žena v krutých bolestech a hrozilo jí nebezpečí. Šla hned na sál k operaci.

Anna: [IP: 212.80.67.130]

každá mince má dvě strany

Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Ano, ale zlé skutky jsou skutečné.

Anna: [IP: 212.80.67.130]

zlo je subjektivní pojem

Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Ne, nikdo nikomu nemůže zabránit v tom, jestli bude konat zlo nebo dobro. Člověk je svobodná bytost, nadána rozumem a svobodnou vůlí. Může se rozhodnout pro dobro nebo pro zlo.

Kytička: Katarině [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytka,Kytíí,Kytííí]

Já to připouštím celou dobu, jestli sis nevšimla, jen poukazuji na to, že plod nemá ani omylem stejná práva jako již narozený. Nemůžeš totiž 100% říct, jestli matka následkem mimoděložního těhotenství umře nebo ne, popřípadě kdy a jestli už v tu dobu nebude dítě životaschopn. Je znám případ, kdy jedna Afričanka odnosila dítě dokonce v játrech. Kdyby např tvoje přítomnost někomu způsobovala takové zdravotní potíže, že by mohl umřít, nebyl by to přece důvod k tomu tě zabít. Ale nenarození dítě zabít můžeš? Zajímavá logika...když zákon, tak pro věechny stejný, ne obojaký jako mají v Polsku, kde se můžou potratit děti ze znásilnění, postižené nebo ty, jejichž matky trpí zdravotními potížemi, tím totiž prolife jasně dokazují, že váha nenarozenéhp života rozhodně není stejná jako života narozeného... Když můžu nechat zabít nenarozeného jen proto, abych mohla žít (samozřejmě, že je v tom úmysl zabít dítě, protože to dítě mě ohrožuje na životě), pak není rozdíl v tom, když to samé udělám třeba sousedce kvůli tomu, že se mi zrovna hodí její ledvina

Anna: [IP: 212.80.67.130]

nikdo jí nemůže zabránit ublížit něšemu co má v břišem tím pádem :)

Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Ano a také, a to především, mateřskou zodpovědnost.

Anna: [IP: 212.80.67.130]

dokud je dítě v břiše,matka má nad ním nepochybnitelnou moc.

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

V čem spočívá ta trhlina? Zřejmě v tom, že ty nerozlišuješ morální skutkovou podstatu. prostě nevíš, o co jde. Proč bych psala o argumentech tam, kde jich netřeba? Pravda nepotřebuje argument, pravda je sama o sobě. A že je člověk člověkem od početí ještě nikdo nezpochybnil a nevyvrátil. prostě to nelze.

Emily: Katarína [IP: 88.102.163.201]

Hm, takže žádné pádné argumenty neznáš, no fajn, mohla jsi to napsat hned a nevytloukala bych to z tebe. Člověk by se neměl bát přiznat, když něco neví. A když teda neúmyslné tak dobře, tak jinak. Pokud tedy potrat z jakýchkoliv jiných než zdravotních důvodů považuješ za VRAŽDU, potrat z lékařských důvodů je ZABITÍ. Jako když někoho při opilecké jízdě autem přejedu na přechodu. Hm a myslíš že je to lepší? Myslíš, že kdyby ten zabitý na přechodu byl někdo tobě blízký, bylo byto pro tebe lehčí, než kdyby ho někdo zákeřně ubodal? Pro mě tedy ne. Smrt jako smrt. No krátce a dobře, pořád je prostě v téhle proliferské logice povážlivá trhlina.

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Mýlíš se, u tvého případu by tam byl úmysl zabít toho člověka. U matky, která čeká dítě a ukáže se , že těhotenství je mimoděložní, nebyl úmysl zabít dítě. Skutečnost, že člověk je člověkem od početí, nemusí být argumentem, protože je to pravda sama o sobě, nevyvratitelná a nezpochybitelná. Člověk existuje v určité počáteční životní ezapě, Existuje, je, tedy žije, tedy je jeho život nedotknutelný.

Emily: Katarína [IP: 88.102.163.201]

A proč se mýlím? Ještě pořád jsi mi to nevysvětlila a neuvedla nic, co by mé tvrzení vyvrátilo. Já prostě něco, co ani nevypadá ani nedýchá,ani nenemyslí jako člověk za člověka nepovažuju. To že "prostě člověkem je" není argument. Takže "život zachraňující úkon" je podle tebe v pořádku? Hm, tak fajn, takže se na to podívejme z jiného úhlu. Řekněme, že mám degenerativní onemocnění jater.Bez transplantace nepřežiju. A co můžu dělat? Když to budu brát z tvého úhlu pohledu, můžu najít někoho, kdo bude vhodný dárce, zabít ho a jeho játra si nechat transplantovat. Je to sice vražda, ale v zájmu zachování života. Podle toho co tvrdíš ty, je to úplně totéž jako potrat z lékařského hlediska, protože to potrácené embryo je stejný člověk, jako ten co bych ho zabila pro transplantaci. No prostě jak říká Kytička. Někdy to vražda je a někdy ne, jak se nám to hodí, že.

Katarína: Kytička [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Waw, Kytičko, už si připouštíš, že člověk člověkem může být od početí. Nejen může, ale i je, pravda. Co se týče toho mimoděložního těhotenství, tak tam se to bere jako vedlejší, nechtěný účinek při záchraně života matky. Pokud je život matky ohrožen mimoděložním těhotenstvím, tak jsou dvě možnosti: Buď zemře matka i dítě, nebo se odejmou orgány (třeba vejcovod i s dítětem a život matky se zachrání. Tedy nebyl tam úmysl zabít dítě. Je to život zachraňující úkon, kdy odstranění orgánu s plodem je vedlejší účinek tohoto úkonu. Matka neměla v úmyslu nechat dítě zabít.

Kytička: [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytka,Kytíí,Kytííí]

člověkem od početí být může, ale není rovnoprávnou osobou jako narození lidé, jinak by nebylo přípustné jej zabít v případě mimoděložního těhotenství či ohrožení života a zdraví matky, znásilnění, incestu atd... kdo tvrdí že plod má mít naprosto stejná práva jako již narození bud souhlasí s tím, aby se zakázaly všechny potraty bez výjimky a zbytečně umíraly ženy, kterí je možné zachránit např vhodnou léčbou nebo potratem, nebo lže sám sobě

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Ano, spletla jsem se, mělo tam být 0-12 týdenní embryo. Emily, ty se mýlíš, protože člověk je člověkem od početí, tedy i 0-12ti týdenní emryo je člověkem, existuje, tedy je a proto má právo na maximální ochranu, právní i rodičovskou. Ještě žádný genetik ani vědec nezpochybnil tuto skutečnost, Prostě člověk je od počátku svého bytí, své existence člověkem. Proto má právo na ochranu.

Emily: Katarína [IP: 88.102.163.201]

Ježiš, no jo TÝDENNÍ to je ale blbá chyba. :D. A ano opět s Katarínou plně souhlasím, DÍTĚ má právo an život i další práva. EMBRYO nikoliv, protožš není ani dítětem ani člověkem. To je názor, který nebyl zatím vyvrácen nikým konstruktivním. Jelikož ani necítí bolest, ani nevnímá svět lidským způsobem, ani nedýchá plícemi, ale žábrami, ani neumí myslet,mluvit a používat vyšší mozkové funkce, z vědeckého hlediska člověkem (natož dítětem) není. Dokud někdo nepřinese opačné a stejně pádné argumenty, nikdy nebudu embryo za dítě považovat. Je mi líto, ale nepodložené řeči o právech a nedotknutelnosti života nejsou argument :D

Misa: [IP: 86.129.22.125]

nechci byt nejak velka puntickarka, asi je kazdymu jasny, co je tim mysleno, ale tusim, ze ma byt 0-12ti TYDENNI nikoli mesicni embryo.. .takove 12ti mesicni embryo uz by melo byt tri mesice na svete :)

Leňaca: Kataríně [IP: 193.200.150.82]

Noa? Myš je také neopakovatelná myší bytost a nechávám ji brutálně zavraždit hadem (a to se mi stane, že ji pak had nesežere)

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Nemáš pravdu, pokud je nenarozené dítě odkázané na milost a nemilost matky, pak o právu na řivot nemůže být ani řeč. Skutečnost je taková, že nenarozené dítě má, jak již zmiňoval Jarda, pouze (souhlasím s Jardou), zcela nelogicky právo dědit. Právo na život nemá. 0-12ti měsíční embryo je člověk v počáteční (emryonální) fázi svého života. Je to jedinečna a neopakovatelná lidská bytost. Jeho život je nedotknutelný a vyžaduje ochranu v nejvyšší možné míře-právní i láskyplnou ze strany rodičů,

Emily: Katerína [IP: 88.102.163.201]

No vždyť také ano, nenarozené DÍTĚ má právo na život. To je naprosto v pořádku a nikdo proti tomu nic nemá. To jen 0-12ti měsíční EMBRIO nemá právo na život, pokud mu ho matka neudělí, neboť pouze na ní je tohle rozhodnutí. Dá se to snadno dokázat tím, že o tom ani nemusí rozhodnout rozumem, ale její tělo potratí do této doby samovolně, pokud není něco v pořádku.

Katarína: Emily [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]

Souhlasím, aby něly nenarozené děti práva, v prvé řadě právo na život, To ostatní až poté. V hierarchii práv má právo na život přednost.

Leňaca: Jardovi [IP: 193.200.150.137]

a jakto, že Gayové a Lesbičky nemaj možnost adopce zdravého dítěte a samoživitel má? Je to debilní věc.. .a proč jako homosexuálové můžou madoptovat jen postižené děti? Myslí msi, že by si ani normální lidé neměli vybírat děti, stát jim prostě dítě sám určí a basta...

Emily: Jarda [IP: 88.102.163.201]

V tom je prostě problém celého systému pro life propagace. Že má pocit, že aby přesvědčila, musí jen šokovat a ukazovat to nejhorší. Proto nemá masový úspěch a ani nemůže mít. Sám jsi tu napsal,že když lidem tohle osobně ukážete, koktají a nebo se raději dívají jinam. a divíš se jim? Já ne. Je to odporné a nechutné a i když je to"pravdivé" nikoho normálního to nepřesvědčí. Víš co si z toho lidé, kterým to ukazujete na ulici budou zítra pamatovat. Ne vaše názory ani další informace (ty si patrně ani nestihli přečíst a raději před těmi fotkami prchli), ale to, že je "Včera přepadli nějací divní lidé a ukazovali jim hnusné fotky krvavé kaše." Copak to vážně nejde jinak.?Jako Leňaca jsem taky něco teď na rychlo vytvořila. plakát propagující vaši prolife skupinu. Najdeš ho tady: http://www.jpeg.cz/view-960_Bez_n_zvu_1.jpg.html Co ty na to?Není to lepší než fotka plodu do kterého píchá někdo tužkou. Vážně si nemslíš,že tohle na vaši stranu nepřitáhne víc budoucích matek? Kdyby se to upravilo i bys e z toho dala vypustit ta reklama na adopce. Stačí jen chtít lidi informovat a poučit. Nejen vyděsit a vyšokovat. To je to pro co se zlobím. Tohle je totiž taky pravda a udělá vám mnohem lepší službu.

Jarda, 22: [IP: 95.173.76.6, další niky: test]

Navíc nesouhlasím, že pro-life = věřící člověk, to prostě není podmínka.

Jarda, 22: [IP: 95.173.76.6, další niky: test]

Stát v zákonech definuje od jaké chvíle je potřeba udělat pohřeb a do jaké chvíle je to 'biologický odpad'. Normální cesta je u tebe slovní diskuze a předkládání faktů? Tak se děje. U všemožných textů je odkaz na zdroje (viz třeba jejich věštník, prošpikován zdroji). Právě, že to člověk je, ale práva nemá, resp. určitá práva má (např. absurdní věc- nenarozené dítě (pojem nasciturus) může dědit, ale nemá právo se narodit). Říkáš tady cosi o právu nevystavovat své ostatky na net a právo na život bysi mu nedala? Tyto fotky se ukazují, aby ukázali smutnou realitu a ukázali lidem, co si představují pod do hlavami vtloukané 'shluk buněk'. Je to smutné realita a za tuto pravdu není možné se zlobit. Jak bys lidem popsala hrůzu 2. světové války, bez pomoci audivizuální techniky? Slyšlas, že jeden obrázek vidá za tisíce slov? Zlobíš se tedy za ukazování pravdy a nebo pro co se vlastně zlobíš? Osobně nevím, jak je to právně se souhlasem k fotografiím um. potratu, ale jedno vím jistě. Týrané a opuštění děti není důvod k um. potratu. Týrané a opuštěné děti tu budou, ať už je um. potrat legální nebo ne. Jsou to totiž nemocní rodiče, co tohle dělají, legálnost, nelegálnost potratu nic neřeší. Zákaz um. potratů jistě vede k vyššímu počtu dětí v DD, ale o to víc, se máme snažit o zrychlení adopčního řízení. Lidi to učí úctě k životu a ne problémy řešit násilím, jako při potratu. Víš, že vláda odmítá reklamy na adopce? To je podle mě špatné a je možné se bavit o změně.

Emily: Leňaca [IP: 88.102.163.201]

Jo, to už jsem viděla. Tvoje práce,ne? Moc pěkný a na rozdíl třeba od tohoto: http://www.prolife.cz/?a=53&t=1 Velmi slušný a decentní.:)

Leňaca: Emily [IP: 193.200.150.137]

http://jyxo.info/uploads/93/9343a16f14886ad853be8eea30e3a4d7.jpg


Linka Pomoci - Aqua Vitae

NEPŘEHLÉDNI!


FILM: NĚMÝ VÝKŘIK

Lékař vysvětluje, co se děje při umělém potratu.

FOTO: VÝVOJ ČLOVĚKA

Víš, co se s tebou dělo od početí do porodu a jak úžasný byl tvůj vývoj?

INFO: METODY POTRATŮ

Víš, jakým způsobem byli usmrceni ti, kteří byli "nechtění"?

INFO: REKLAMNÍ BANNER

Chceš pomoci zpropagovat tyto stránky?



Tady píšou: "Vinou umělého potratu u nás přijde o život v průměru 70 dětí denně." To jako že bych tu taky nemusel bejt, jo? - No jo, ale ty žiješ, protože tě rodiče chtěli, ne? - Ty jo, zlatí naši, ti řeknu! Fakt mazec! -
A jak rozhodneš o svých dětech ty?

Prohlášení: Odmítáme násilí spojené s umělými potraty a spolupráci s tím, kdo by se od takovéhoto jednání nedistancoval.