TEDA JÁ SI MYSLÍM, ŽE ...
Jarda, 22: Sex. výchova jako předmět od září na ZŠ (sic je to zatím doporučení, ne povinný předmět) a to i na I. stupeň. Výbor na ochranu práv rodičů (VORP) upozorňuje cca 15 let na velké problémy této výuky, více zde. Na tom samém webu je možné připojit podpis k petici osob nesouhlasící s takto pojatou výchovou.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
ono je rozdíl porodit pět děcek, a nechat stát aby se staral,dodávsl peníze atd. lidi mají mít tolik dětí kolik jich sami uživí. né se rozmnožovat jako krysy,a stát ať se stará
Kytička: Katarině [IP: 94.113.2.13, další niky: Kytka]
Snažíš se z toho vybruslit pěkně leč marně. Už jenom tím, že bys ženám (i znásilněným) nejradši zatrhla potrat je nutíš k tomu, aby rodily děti, které nechtějí. Proč by měl být strašák, že tu bude víc muslimů než křesťanů? To jen netolerantní lidé a rasisté s tím mají problém. Žít a nechat žít, není to tvoje heslo? Mě je celkem jedno, jestli je můj soused křesťan, žid nebo muslim, pokud se chová, tak jak má a necpe mi svou víru. Bohužel, s tím posledním jsem se setkala jen u křesťanů, žádný muslim ani žid mě ještě nepřesvědčoval o tom, jak je jeho Bůh úžasnej. Chápu, že ti vadí, když vašemu lobby ubývaj přínovci, zvlášť po těch skandálech se sneužíváním dětí v Německu a Rakousku, kdy lidé začali masově vystupovat z církve, ale smiř se s tim a nešiř kolem sebe takovou etnickou nenávist :)
Katarína: Kytičce [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Opět mi vkládáš do úst teorie nebo věty, které jsem neřekla, ale na to jsem si už u tebe zvykla. Cituj jeden jediný příklad, kde nutím jiné ženy, aby měly více dětí. To, že já jsem chtěla mít a mám velkou rodinu, byla má volba, ale neznamená to, že by to musely chtít všechny ženy. To, co se týká vymírání evropské civilizace, není z mé hlavy, podívej se třeba na situaci v sousedním Německu. Již dnes je tam více muslimů, než křesťanů. Není to můj strašák, je to prostě fakt, který nelze popřít. Samozřejmě, lze před ním zavřít oči. Dovedu si představit 3-5 generací dopředu, kterak své děti posílají do muslimských škol, protože v zemi je jediná škola pro ateisty a daší dvě pro křesťany. Je to utopie?Možná, možná vize, která se naplní. V žádném případě to není strašák, ale reflexe soudobé kultury.
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Ale kde je potom tebou propagovaná svoboda volby. Ony (jiná etnika) nemají právo svobody volby co do počtu dětí? ,,Ty bys..."ale tím si značně odporuješ, nemyslíš?
Anna: [IP: 212.80.67.130]
prý se navrhuje zdanit šlapání,tak aspoň něco :D
Kytička: Anně [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytka]
Něřekla bych, že by začaly makat...Spíš šlapat, to je přesnější
Kytička: Magdě [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytka]
Pokud vim, tak pouštět porno dětem nikdo nehodlá a to s tim kondomem - to je jediný zádrhel, na který se však upírají všichni pánbíčkářci a zaostalci a podávají ho jako argument, proč zrušit sexuální výchovu uplně. Kdybyste o tom četla něco víc než úryvky v bulváru nebo na prolife, věděla byste například, že takovéto a podobné metody budou nejdříve konzultovány s rodiči a až po jejich souhlasu vyučovány. Také byste věděla o tom, že jde jen o nápady o DOPORU4EN9, nikoliv povinnou osnovu. Takže pokud se na to některý učitel necítí, nemusí si kondomy nasazovat vůbec nikam a může zvolit jinou metodu. Mě osobně ti to s tím kondomem také nepřipadá bůhvíjak závratné, ale kvůli jednomu spornému bodu zavrhovat jinak potřebnou sexuální výchovu jako celek je vážně uzkoprsé. Jsou totiž lidé, kteří nejenže se svými dětmi o sexu mluvit nebudou, ale může se stát, že využijí právě jejich nevzdělanosti k tomu, aby je sexuálně zneužily. Dítě pak vlastně ani neví, že bylo zneužito, jak by to taky mohlo vědět, že, když mu to nikdo něřekne? Dokonce i evropský soud v jednom dánském sporu rozhodl, že právo dítěte na informace v sexuální výchově je přednější než právo rodičů dítě vychovávat jak se mu zamane."My jsme už ve 20.století věděli,jak na to" jo, a to vám řekli kamarádi nebo jste to viděla v pornu? Nebo jste na to přišla sama? Hold ne všichni jsou tak důvtipní jako vy... člověk se učí nápodobou, takže od někoho jste to buď musela slyšet nebo odkoukat. Ani jedno mi nepřipadá jako super příklad sexuální výchovy. Vždycky mi to připomene dotazy z bravíčka typu můžu z líbání otěhotnět nebo sedla jsem si na dudlík, jsem ještě panna? A právě tomhle má sexuální výchova zabránt, kdyby nás ovšem někteří zpátečníci nechtěli vrátit zpět do středověku...
Kytička: Katarině [IP: 83.240.127.83, další niky: Kytka]
Ale kdeže, podívej se na jejich kulturní a sociální úroveň a na naší. Romové nemají žádné elity, moc, lobby ani nic podobného. I když nás bude méně, stejně budeme mít navrch. Stačí se podívat na historii Afriky, Asie a všech kolonizovaných oblastí. S muslimy je to horší, to je fakt, protože ti jsou zblblí to svou fanatickou vírou ale makat se jim zrovna taky dvakrát nechce a na to dle mého dojedou. Btw, stačí se podívat na Izrael, tam kde Arabi chcípali hladem a žízní, oni vybudovali prosperující stát, a i když na ně už 50 let útočí všechny možný koalice muslimských států s mnhonásobnou převahou, jejich technologie jsou natolik vyspělé, aby se tomut dokázali ubránit. Takže tvůj strašák v podobě vymření Evropanů je dosti chabý. Navíc pokud by ženský rodily tak jak si představuješ ty a tobě podobní, byly by věčně na mateřský a pracovní síla by se tím nebývale oslabila. Pokud tě to tak baví, můžeš se rozmnožovat co hrdlo ráčí a pozvednout stavy Evropanů, ale nenuť do toho laskavě ostatní, co si chtěj život zařídit po svým, ať už s dětma nebo bez nich
Anna: [IP: 212.80.67.130]
ano,proto bych romky atd, nechala po třetím dítěti sterilizovat.pak by konečně začaly makat
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Jenomže situace je taková:Evropanky 0-2 děti, muslimky, Rómky, 2 a více. Takže lze snadno spočítat, přibližně za jakou dobu Evropa vymře, respektive bude nahrazena jinými kulturami.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
nevim jestli nechtějí děti,ale nechtějí jich 8-10 jako ostatní,že.. mě by se 8x nechtělo rodit
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Taková je budoucnost, smiř se s tím. Za několik generací bude Evropa muslimská. Většinu obyvatel budou tvořit muslimové (co do náboženství. Co do obyvatel, tak většina holt bude těch snědších a šikmookých. To víš, když evropané nechtějí mít děti, chtějí si užívat, tak jejich místo nahradí jiné kultury.Evropané vymírají, ať žijí Evropané!
Anna: [IP: 212.80.67.130]
tak jestli chceš aby tvoje ve škole kamarádili s hnědými a šikmookými spoluobčany tak prosim,já o to nestojim
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Problematiku lidnatosti nelze řešit genocidou nenarozených dětí toho kterého národa. nelze vytloukat klín klínem, to se vždy vymstí. Ostatně, za 2-3 generace nebude co řešit.Jistě sis všimla, že reprodukční schopnost lidstva pomalu, ale jistě stále klesá. Dne je 20-25 % párů neplodných, za čas to bude 50%. a za další čas...
Anna: [IP: 212.80.67.130]
není,ale kde by tenhle svět byl,kdyby nebyla interupce.
Magda: [IP: 81.90.161.21]
Vražda není řešení.Ale to už se opakuji.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
škoda že nemůžou na potrat
Magda: [IP: 81.90.161.21]
Chápu.Mě by se do tohoto světa nechtělo rodit.Nemyslím kvůli sobě samé,ale kvůli těm dětem.Jinak asiatům a muslimům jejich území stačit určitě nebude.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
aby se to vyrovnalo,tak každý bude muset porodit minimálně 4 děti,a to se mi nechce,to odmítám
Magda: [IP: 81.90.161.21]
Ale takhle jsem to samozřejmě nemyslela.Jde o to jaký bude poměr důchodců k pracujícím.to není žádné bububu,ale holý fakt.A že muslimové mají 6-7 dětí průměrem.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
naivní je si myslet,že když porodím děti,tak že se o mě taky postarají...doba postoupila,né každý chce rodit v 19ti.
Magda: [IP: 81.90.161.21]
Ale vůbec to nebylo špatné.Jak se otevřely hranice,tak jsme také cestovali s dětma.A možná se ještě podíváme.VŠ nemám.Vy budete mít všichni VŠ-ale jen aby jste se s VŠ nesešli na ÚP.A děti mít nemusíte-jednou se o Vás postarají potomci Romů nebo muslimů.Ti se rodit nezdráhají.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
ano a vdávali se v 18 a rodily v 19ti.,na VŠ se moc nechodilo,necestovalo,tak co jinýho šlo dělat než se vdávat a množit se...doba pokročila
Magda: [IP: 81.90.161.21]
My jsme už ve 20.století věděli,jak na to.Přehrávače a videa ve školách neměli a učitelé nám to odmítli názorně předvézt.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
opravdu žijeme v 21.stol?
Magda: [IP: 81.90.161.21]
Cožpak je zapotřebí,aby učitel vítal děti s kondomem na ruce,pouštěl jim porno,nutil je k vugárním výrazům a vyptával se na intimnosti?To je skvělé prostředí pro pedofily.Co když se vaše dítě bude přirozeně stydět?Co když mu to bude nepříjemné a bude před hodinou utíkat?Co s učitelem,který bude tak nemoderní jako já a odmítne touto formou učit?Co s námi?Seberete nám děti?Pošlete nás do gheta?
Nás to nikdo neučil.Sex v TV byl až po 10hodině,ale nějak jsme na to přišli.I naši králíci si umí napoprve poradit.No,svět letí kupředu,ale aby jste se na sklonku života nedivili.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
vždycky se najdou lidi co budou tu práci chtít dělat,aniž by si stěžovali že? prachy snížit můžeš,ale oni akorát odejdou,a doplatí na to stát,protože jich moc není. doktorů a učitelů je vcelku dost
Kytka: [IP: 94.113.2.13, další niky: Kytička]
Co to je prosimtě za názor? Někdo hold nechce makat jen pro prachy a dělat jakoukoliv práci, někdo chce takovou práci, která ho bude naplňovat a bavit. Ale to snad není důvod, aby kvůli tomu žil jako nuzák. No co, snížíme policajtům platy na minimum a když budou remcat - přece vědí, do čeho jdou. Ještě smi neodpověděla na otázku, jak by se ti líbilo, kdyby se všichni učitelé řídili tvým doporučením a ty bys proto nemohla studovat školu, kterou chceš? Nebo by ti maminka v nemocnici umřela na zanedbání péče, protože kterej blbec by se šel starat o lazary a vyměňovat lidem plínky za pár tisíc měsíčně...
Anna: [IP: 212.80.67.130]
tak si ale nemají stěžovat,věděli do čeho jdou
Kytka: [IP: 88.100.230.200, další niky: Kytička,Kytíí,Kytííí]
Jenže musíš rozeznávat mezi lidmi, kteří by chtěli vyšší plat, ale nemají na něj nárok a nezaslouží si ho, protože nevykonávají extra náročnou práci nebo k ní nepotřebují vzdělání a mezi lidmi, kteří jsou schopní a vzdělání mají, jen jsou nedostatečně ohodnocení. Ano, lidem bez vzdělání, kteří nemůžou najít práci ve svém regionu bych taky doporučila přestěhovat se jinam nebo si doplnit vzdělání, ale lidem, kteří jsou jinak schopní a jejich snem je vykonávat jednu konkrétní práci, která je však obecně špatně ohodnocená je tohle doporučení k ničemu. Navíc kdyby se všichni zdravotníci a ošetřovatelé nebo začínající lékaři řídili tvým "tak jdi makat jinam a nestěžuj si na peníze", kdo myslíš, že by jejich práci potom vykonával? Jak by ses tvářila na to, kdyby ses dostala na vysněnou V3, ale ještě než bys tam stihla nastoupit, by ti řekli, bohužel slečno, všichni naši profesoři odešli za lepším výdělkem, tak to zkuste jinde...
Anna: [IP: 212.80.67.130]
a myslíš,že v tomhle státě má většina lidi plat,který by si zasloužila? právě že ne,problém dnešních lidí je ten,že peníze by chtěli,ale přizpůsobovat se,změnit povolání nebo bydliště už se jim nechce. pak je tu tedy ten rozpor,jestli dělat to co mě baví za pár šupů ( a stěžovat si) a nebo změnit to co je potřeba abych se nejen ten dotyčný ale i jeho rodina měla dobře ( a pak si nestěžovat). ale chápu,že je jednodušší si stěžovat že
Kytička: Anně [IP: 88.100.230.200, další niky: Kytka,Kytíí,Kytííí]
Nevím, co dělá můj otec momentálně, jelikož se s ním delší dobu nestýkám, ale dřív pracoval jako soukromý podnikatel v softwarové firmě. Moje mamka samozřejmě dostala nabídky na výhodnější pozici, jenže v několika případech to byl obor mimo školství, kam prostě jít nechce, protože má ráda děti s svou práci, v druhém případě se jednalo o soukromou školu, kde by sice dostala lepší ohodnocení, ale neměla zájem učit děti zbohatlíků, kteří většinou nepobrali moc inteligence, aby se dostali na nějakou normální střední školu a tak jim rodiče zaplatili drahou jazykovku. Máma to ze začátku také neměla lehké, jako učitelka pracovala opravdu "za pár šupů", teď po nějakých 20 letech praxe je na tom sice líp, ale rozhodně nemá plat, který by odpovídal jejím kvalitám a vzdělání a času, který jí práce zabere. Máma totiž není ten typ učitele, který odučí nudně pár hodin a jde domů, ale neustále si doplňuje vzdělání, jezdí na různá školení a semináře a studentům, kteří to nemají lehké, se snaží pomáhat, co to jde. Pro to mě štve, že její práce není náležitě oceněná. A tvá poznámka o totalitě je hodně mimo - tam totiž věděc, učitek a horník neměli stejný peníz. Horník, jakožto zástupce dělnické třídy měl mnohem víc peněz než učitel a vědec dohromady, protože v tu dobu byli vzdělaní lidé bráni jako póvl
Anna: [IP: 212.80.67.130]
moje matka měla studovat všcht taky 6 let,ale jejímu ročníku všechno smrskli do pěti,i když se to nestíhalo
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Dle čeho srovnáváš?Podle svého zúženého obzoru nemůžeš mít zrovna objektivní pohled na náročnost VŠ škol. Například anorganická chemie se studovala za totáče pouze 4 roky a studovali ji ti, kteří měli na střední škole průměr. Vzorečky a reakce se totiž lze nabiflovat, aniž by se u toho musel intelekt příliš namáhat. Organická chemie byla náročnější, byla také na 5 let. Práva, teologie a medicína se studovaly 6 let, proto byly považovány za nejobtížnější. Déle byla makromolekulární biologie a genetika, matfyz, jaderná fyzika, ty se studovaly 5 let. Mezi nejméně obtížné byly považovány ty 4leté obory (anorganická chemie, pedagogika pro 1. stupeň-tam se ani nezískal VŠ diplom a farmacie).
Anna: [IP: 212.80.67.130]
tak za komunistů byla,nevím jak je to teď,ale tvoje kamarádky asi nejsou ten samý ročník jako moje mám (61) v té době to byal opravdu druhá nejtěžší ;)
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Absolitně nechápu, podle čeho ty můžeš posuzovat, která škola je nejtěžší. Moje spolužačky ze zdravky šly na VŠCHT právě proto, že je to jedna z nejlehčích škol. Zdá se, že ty dokážeš posuzovat pouze dle zaměstnání svých rodičů. Je to nezodpovědnější zaměstnání, nejtěžší škola,máš ponětí vůbec o jiných povoláních a jiných školách? Co myslíš Mat Fyz, ta je lehčí? Nebo Teologie, Filozofie, Psychologie, Makromolekulární biologie a genetika,ty jsou nejlehčí? Zajímalo by mě, podle jakého měřítka poměřuješ.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
ano nestrádali jsem,taky měl pod sebou desítky lidí,a kdyby se něco šuplo,nepovedlo tak by tu práci taky nemusel být, a nikde jinde by si už práci u policie nenašel. a co dělá tvůj tatínek? moje máma vystudovala VŠCHT což je po doktorovi druhá nejtěžší VŠ u nás ve státě,zezačátku to neměla lehké a nevyskakovala si,ale dokázala se vypracovat! tvoje mamka to nikdy nezkoušela třeba na ředitelku nebo zástupkyni? nešlo to? nechtěla? krom toho jestli chcete podobné ohodnocení pro všechny,tak se můžete vrátit zpátky do totality,tam opravdu dělník,učitel a věděc měl stejný peníze :)
Kytička: Anně [IP: 88.100.230.200, další niky: Kytíí,Kytka]
Na svátky a prázdniny doma mámu opravdu mám, jenže to je tak jediná výhoda, která z jejího zaměstnání plyne. Mmch, spousta učitelů si musí na letní prázdniny hledat brigádu, protože jim dají na léto výpověď a v září je zase naberou. Někteří třeba na prázdniny volno mají, ale když nemají zazobaného partnera/ partnerku, nemají ani pořádně na to jet někam na dovolenou. Pochybuju, že ty a tvoje rodina s tatínkem u policie strádáte podobně. Nebo už snad někdy tvoje máma brečela proto, že nemá za co nakoupit tobě a sestře dárky k Vánocům? Buď tak laskavá a nesnižuj práci těch, o nichž máš jen hloupé předsudky získané nejspíš ve vaší rodině nebo nevim kde. Mmch, jak sama píšeš, policisté ve vyšších funkcích musí mít Vš, řadovým postačí maturita. Co myslíš, o kolik je víc těch řeadových oproti těm ve vedení? Učitelé musí mít VŠ (aspoň pedagogické minimum) všichni bez rozdílu, takže se tam žádný intelektuální mrzáček nemá šanci dostat. Cozž se o policii ČR bohužel říct nedá...
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Tak řadové policisty dělají ti čtyřkaři, ne? Víš, Anno, každá poctivě vykonaná práce má svou hodnotu, Já osobně si vážím každého upřímného člověka a nepovyšuji se nad žádným povoláním. Bez pekaře bych neměla chleba, bez poleláře bych byla zavalena odpadky, bez polnohospodáře by ani ten pekař chleba neupekl, bez lékaře bych tady dnes nemusela být, atd. Práci, kterou mám, dělám upřímně a s nasazením, baví mě a těší. Také je zdrojem určitých (i když ne velkých) příjmů. Stále se do práce těším a to je hlavní.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
pokud má pomoc pro hendikepované větší cenu,než pomoct hledat ztracené dítě,vraha apod. čímž pomáháš celé společnosti,tak jseš divná. všichni jsou si přeci rovni ne? vzdělání máš možná pro řadového policistu (který je na tom paltově jako učitel) ale proto aby jsi se dostala výš,potřebuješ spešl VŠ Policejní Akademii
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Tak ten můj spolužák a jiní zrovna chytří nebyli, neměli ani maturitu, Já jsem po zdravotní škole ještě vystudovala dva VŠ obory:sociální a humanitní na UP v Olomouci. Pokud bych chtěla vstoupi do řad policie, splňuji kritéria co do vzdělání. Ale to bych nemohla pomáhat handicapovaným dětem, ti mají u mně přednost, i když platově dalece zaostáváme za rentiéry.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
bavíme se tu teď o učitelích, a po stopadesátý ti říkám,že jestli chceš být ve velitelských nebo vyšších pozicích u policie MUSÍŠ mít VŠ, na to mi řekneš co?.že jsou ti lidé blbí? :D prosím tě,ztrapňuješ se,jseš jen zdravku :)
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
A víš, že moje první služba v nemocnici byla na Štědrý den? Copak zdravotníci nepracují o svátcích? A pročpak bych měla někomu něco závidět, jen se mi zdá divné, že ti hloupí se uchytí u policie a ještě za to mají výsluhy. Jinak souhlasím s Kytičkou, že o práci jiných profesí nevíš vůbec nic.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
já nikomu nechci snižovat peníze,ale jistě sis všimla,že si svojí matku měla každý Vánoce a Štědrý den DOMA! i o Silvestru atd. Já jsem měla tátu doma o Vámocích jen o večeři jindy ne :) víš musel chodit i o svátcích do práci,tys měla jistě svoji maminku doma že? a to nemluvím o prázdninách a víkendech :)
Kytička: Anně [IP: 88.100.230.200, další niky: Kytíí,Kytka]
K těm 20 - 25 hodinám ještě připočti tzv pohotovostní hodiny, kdy musí být v práci proto, aby mohli např. suplovat, přípravy, které často zaberou stejně času jako samotná výuka a než začneš remcat o tom, že učitelé na základce se přece nemusdí na nic připravovat, tak já mluvím hlavně o těch, co učí na středních a výš, i když učitel na ZŠ se jistě taky musí učit didaktiku apod. K tomu si připočti vytvážení a opravování testů, vřešení kázeňských a jiných problémů, když máš třídnictví atd...Já to vidím u svý mámy, ty u svýho táty také vidíš jeho snažení a práci. Narozdíl od tebe, já však práci policistů nesnižuju a rozhodně nejsem proto, aby se jim snižovaly platy. Ty však práci učitelů a zdravotníků snižuješ, přitom nemáš ani páru, co obnáší. Jen si myslím, že když nejsou peníze a někteří nemají často ani na pokrytí základních výdajů (začínající učitelé, zdravotníci), není fér, aby nadprůměrně placená skupina občanů dostávala navíc ještě renty. Toť vše
Anna: [IP: 212.80.67.130]
ano hlavně to srovnávej s učiteli,kteří mají pracovní uvazek 20-25 hodin za týden :) pokud si myslíte,že je to u police sranda,nic vám nebrání to zkusit,vydržet tam 20 roků a pak dostat takovou rentu,jako dnešní průměrný důchod :) ano,protože většina vysloužilých policistů má rentu jako průměrný důchod :) a ještě něco,učitelé se řídí zákoníkem práce,policisté ne
Kytička: Anna [IP: 88.100.230.200, další niky: Kytííí,Kytka]
Zrovna policajti by měli víc používat mozek než ruce. Kdo má šikovné ruce a hloupou hlavu, může jít dělat řemeslníka nebo na stavbu, ale ne k policii. Bohužel, moje zkušenost je taková, že dost známých, kteří v ničem extra nevynikají, bohužel ani inteligenčně, vzdělání pořádný taky nemají, to jdou zkusit k policii. A část se tam dostane. A neproplacené přesčasy má i spousta učitelů a zdravotníků, kteří svou práci berou odpovědně a nepracují stylem "jen abych to měl za sebou". Navíc cca 12 neplacených dnů v roce není až taková újma, aby za to někdo musel dostávat doživotní rentu.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
každý nemusí mít jedničky,někdo třeba umí dělat rukama,trošku závidíš tu výsluhu ne? že budeš muset makat,utírat lidem zadky, a pak budeš mít nuzný důchod že? že nebudeš mít na vysokoškolské vzdělání svých dětí že? :D jé to ti nezávidím :D
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Jeden můj spolužák měl čtyřky od shora dolů, sotva prolézal, a tak ho vzali k policii. Tam udělal kariéru a bude mít výsluhu.
Renata: Anně [IP: 88.103.72.51]
Ze školství se většinou odchází kvůli financím. Nastupující učitelé vědí, jak bídné je to ve školství s penězi, ale tak nějak doufají, že se to zvládne. Když je situace neúnosná, odejdou. Nebo jdou studovat VŠ, ale už během studia se rozhodnou, že za ty peníze učit nepůjdou.
Anna: jetš něco k rentám [IP: 212.80.67.130]
Je to odměna za to že:
1)Že se jedná o službu opakuji ještě jednou službu státu a řídí se tedy služebním zákonem nikoli zákoníkem práce či jiným právně-normativním aktem.
2) Tím, že se jedná o službu podle služebního zákona jsou podle tohoto zákona omezana ústavní práva ještě jednou ústavní tedy základní práva. Nevím jak je to podle služebního zákona u policie ale podle zákona 221/99 Sb. o vojácích z povolání jsou omezena práva na volbu vlatního lékaře, zákaz činnosti v politických stranách a hnutích, omezeno je právo shromažďovací, právo sdružovací, právo na svobodné projevování víry nebo náboženství, právo na stávku a zákaz podnikání.
3) Za to že má voják či policista hodnost má takovou drobnou vovinnost a to je, že ročně se mu nepočítá do výkonu služby u vojáků 150 a u policistů dokonce 300 hodin práce přes čas bez nároku na mzdu tedy zadarmo.
4) Výkon služby si nevybírá voják ale určuje mu to služební orgán tedy dneska slouží voják v Bučovicích a od následujícího měsíce třeba ve Strakonicích. Nikdo se ho neptá zda chce nebo ne "nechceš tak běž do civilu samozřejmě tím že si dáš žádost sám ti pokrátíme veškeré výhody a navíc do Strakonic stejně pojedeš protože na tvé propuštění je 6-ti měsíční lhůta. Myslím že u policistů je to tak nějak podobně.
To jsou některé z důvodů proč mají vojáci a policisté mají výsluhy.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
tak vidíš,proto nebudeš potřebovat rentu :) krom toho,otec mi taky vysvětloval,proč mají rentu, a je to i z důvodu toho,že nemůžou být v žádně pol. straně,nemůžou podnikat, ani mít další zaměstnání
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Já nejsem naivní, žiji v reálu. Svou práci dělám pro to, že ji mám ráda. ne pro to, kolik si vydělám. Pro mě je důležité povolání, naplnění života, smysluplnost práce.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
tak snad ví,jak to tady vypadá ne? nebo jsou taky naivní jako ty? :D
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Třeba by jich tolik neutíkalo, kdyby jejich práce byla doceněna.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
to by mě zajímalo kam mizí ty stovky nových učitelů,který každý rok vychází z VŠ? je docela trapné jít studovat peďák,a pak zjistit,že ta práce není pro mě
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Vidíš a jsme u problému kvalifikovaných kvádrů ve školství. To, že tam učí stále staré ztruktury, o něčem svědčí, že ve školství to nefunguje tak, jak má.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
podívejse na ceskatelevize.cz pořad Tan naše povaha česká... je to tam krásně vysvětleno. i teď totiž existují matky,kterým,když předněma začnete mluvit o tamponech,tak padají do mdlob. a jelikož na školách učí i starší ročníky učitelek 60 plus,tak jsou i takové,které kondom neměly nikdy v ruce :) ale doporučuju se opravdu podívat na ten pořad. já jsme moc ráda,že moji rodiče byli vždycky tak nějak napřed,takže nebyl problém se bavit o nějakých vztazích,ale hlavně o sexu.diskutovat,vyměňovat si názory.nebát se říct co si myslím,takhle to ve většině rodin opravdu nechodí
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
14-tileté děti se neučí jako 5tileté. O tom právě platí ta zásada přiměřenosti. Zkušený a citlivý pedagog by se neměl bát hovořit otevřeně a pravdivě o sexuálních otázkách, ovšem s ohledem na duchovní vyspělost, tzn. nevylučovat duchovní a duševní stránku, hovořit zárověŇ O VZTAZÍCH, odpovědnosti, plánech, hodnotách a pod. Člověk není tvořen jen tělesnu stránkou, ale má i své prožívání, pocity, touhy, atd.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
je ale trapné učit 14 děti,tak jako by jim bylo 5,přesně tak totiž vypadá sex. výchova na základce teď
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Přečti si pozorně můj předchozí příspěvek, kde vyvracím tvůj názor. Jestli jsi jej nepochopila, mluvím o tom, že naopak rozumní rodiče o sexu mluví, ale přiměřeně k věku dítěte. Pětileté dítě se přece neučí ještě rovnice, že? Proto i sexuální výchova musí být přiměřená věku a schopnostem dítěte. Zásada přiměřenosti věku je jedna z pedagogických zásad,závazná pro všechny pedagogy, vychovatele i rodiče,
Anna: [IP: 212.80.67.130]
jsi naivní,protože přesně takový jsou rodiče,místo aby se s dětmi bavili,diskutovali,tak předtím zavírají oči
Katarína: Anna [IP: 85.207.29.141, další niky: kristina]
Jak můžeš tak s jistotou tvrdit, že rodiče se svými dětmi o sexu nemluví?Rozumní rodiče využijí každé příležitosti a každé otázky svého dítěte a přiměřeně jejich věku jim odpovídají. Stejně jako na cokoliv jiného. Už tří-pětileté děti se ptají, jak se mamince dostane miminko do bříška. V té době jim stačí odpovědět, že se tatínek s maminkou měli moc rádi. V pozdějším věku se dávají samozřejmě odpovědi adekvátní jejich věku. Vždy je však důležité zdůrazňovat pojmy:vztah, láska, odpovědnost, vyspělost, aj.
Emily: Anna [IP: 88.102.163.201]
Prosím tě nenech se mýlit. Tohle vůbec žádní rodiče nejsou. Banda potrhlejch fanatiků se vydává za sdružení rodičů a myslí si, že jim na to někdo skočí. Osobně neznám žádného rodiče, který by měl se sexuální výchovou problémy (přinejmenším ne tyhle problémy). A pokud to rodiče náhodou jsou, zabývají se místo výchovou svých dětí kravinama. Myslím že takovým by bylo lepší děti odebrat rovnou, aby nepřibývalo nevychovaných a zanedbaných mladistvých, kteří si někdy ještě ve 14 (kdy začínají v drtivé většině se sexem) myslí, že když se kluk do holky neudělá,nemůže otěhotnět ani se něčím nakazit. A paksitakový rodičestěžujou na školu, že děti dostatečně neinformovala.ale když se oto pokusí, zas je to špatně. Holt většina takovejch si myslí,že tím,že dítě udělaj, poroděj a jakž takž zaopatřej hmotně,jejich podíl končí. Na výchovu jsou tu přece školy,ne. Ale chraň je ruka páně,když budou říkat něco co se mi nelíbí. Já ne abych to dětem sám vyvrátil, já si půjdu stěžovat na školství.
Anna: [IP: 212.80.67.130]
je to na nic,rodiče se bouří,ale jsou to právě tyhle rodiče,kteří se svými dětmi o sexu nikdy nemluví, ani nikdy mluvit nebudou :) jen si furt myslí,že jejich děti jsou dětmi ještě ve 14,ale neví,že toho už v tomhle věku ví hodně. takže na ěnjakou výchovu už je pozdě
Emily: Jarda [IP: 88.102.163.201]
Tak ať teda čtu jak čtu, pořád v tom tučně vyznačeném nevidím nic o tom, že pokud se něco učí ve škole rodič už nemá právo to s dětmi doma probírat či jim to vykládat jinak, opravdu ne.
A pokud se jedná o ty zdroje. U jednoho článku je (odkazuje však na obdobně pochybnou a nedůvěryhodnou stránku,jen v jiném jazyce) a u druhého chybí, toliko k odkazování na zdroje. a mě tedy ve škole homosexualitě nic neučili (a určitě ne na1.stupni), tudíž ani všeobecný názor, ani "výzkumy" křesťanských vědců. A ani v sex. výchově nic takového nebude. Bude tam jen co to je homosexualita a že jsou to lidé co mají stejná práva jako ostatní. Nic víc, nic míň.
Leňaca: Jardovi [IP: 193.200.150.137]
víš co je horší? když ti škola řekne že je POVINNÉ!!!! jec o VÍKENDU!!!! na blbej adaptační výjezd a omluvenku pouze od DOKTORA!!!! Na to ta škoal ani nemá právo!!! A víš co, kvůli tomu skurvenýmu adapťáku sem přišla o závody svého milovaného koně, na kterém sem tenkrát mohla i ject.... skurvená zasraná odporná škola... kdybych mohla vyhodím ji do povětří!!!
Leňaca: Jardovi [IP: 193.200.150.137]
noa? Tak je to v učebnici, noa? My měli v učebnici slovní úlohy a nidky sme je s učitelkou nedělali... je to na učiteli
Jarda, 22: Leňace [IP: 95.173.76.6, další niky: test]
Vymění si místa ti, kdož masturbovali, kdož koukali na porno, komu roste ochlupení, kdo použije kondom apod. Zajímavé je, že popularizátor a autor (ve významu, že ji napsal, nikoliv vymslel) p. ředitel v pořadu Máte slovo paní Jílkové tvrdí, že hru je možné odmítnout a že hra má být u vybraných témat zvláště pro kluky a zvláště pro holky a někde společná. Uvádí jaká témata provádí oddeleně. Paní Jílková oponuje, že nic takového se v učebnici ale nepíše. Stále je možné tvrdit, že publikace je celá bez chyby?
Jarda, 22: Petrovi [IP: 95.173.76.6, další niky: test]
Tyto učebnice není potřeba shánět v papírové podobě! Ty učebnice lze stáhnout online z webu MŠMT, nechápu tvé reakce, když už jsem ten link sem 3 x dával. >>>>TADY<<<<<
Jarda, 22: Emily [IP: 95.173.76.6, další niky: test]
Pokud by byla pravda, že není možné učit názor většiny, tak by se ani nemohlo učit, že homosex. orientace je neměnná. Někteří gayové a vědci hovoří o změně. Je to velmi menšinový názor, ale nikde nezaznívá, bere se to dnes jako hotová věc. Každá, kdo tvrdí opak, není kolegy respektován.
Není schválená jako učební pomůcka a má kolísavou kvalitu. Bavíme se tu oba o těch samých učebnicích? Četlas mé odkazy na web Šojdrové a článek z Lidových novin apod.?
(1) Rodičovství a rodina jsou pod ochranou zákona. (4) Péče o děti a jejich výchova je právem rodičů, děti mají právo na rodičovskou výchovu a péči. (5) Rodiče, kteří pečují o děti, mají právo na pomoc státu. (Listina základních práv a svobod - součást ústavního pořádku ČR, hlava čtvrtá, čl. 32 )
Rodiče mají přednostní právo volit druh vzdělání pro své děti. (Všeobecná deklarace lidských práv, čl. 26, odst. 3.)
Státy, smluvní strany Paktu, se zavazují respektovat svobodu rodičů... zajistit náboženskou a morální výchovu svých dětí podle vlastního přesvědčení rodičů. (Mezinárodní pakt o občanských a politických právech, čl. 18, odst. 4.)
Státy, smluvní strany Paktu, se zavazují respektovat svobodu rodičů... a zajišťovat náboženskou a morální výchovu jejich dětí ve shodě s jejich vlastním přesvědčením. (Mezinárodní pakt o hospodářských, sociálních a kulturních právech. Čl.13, odst.3.)
Prolife.cz většinou odkazuje na zdroje, odkud čerpá. Cucat z prstu si to nedovolí.
Emily: Jarda [IP: 88.102.163.201]
1) Ano, z biologického hlediska je autoerotika srovnatelné se sexem s partnerem. U obou doje ke stejnému průběhu i vyvrcholení. Co je lepší a správnější už je věc názoru a není možné jí učit ve školách (bylo by to vnucování názorů většiny a to je školním řádem zakázáno).
2)Učebnice je na první stupeň normálně schválená či silně doporučená a i textově je na velmi vysoké úrovni (opakuji, že jsem jednu z těch schválených MĚLA V RUCE!!!). Prosím tě co je v ústavě o právu mluvit s dětmi o sexu? Kde se to píše? To bych ráda viděla.Také nevím v jakém smyslu to rodičům něco upírá. Mohou s dětmi dál o sexu mluvit jak chtějí, nebo snad teď s nimi nemluví o počtech a čtení, když se to učí ve škole? A doposud nefungovalo nic jak píšeš. Bylo to také jen doporučené a pokud to škola nezařadila do ŠVP mohlo se to s klidnou duší vypouštět a také se to běžně dělo.
3)Článkům ze stránky prolife.cz zásadně nevěřím ani za mák.Takže zkus najít originál, Pak uvěřím. Tohle mohou také být jen řeči co se hodí do krámu :D
Petr: [IP: 85.161.223.248]
Ze zkešenosti jsem nedůvěřivý a všechno, co řeknou církevní a s církvemi sympatizující organizace, beru s rezervou. Až uvidím papírový originál té publikace a tyhle věci tam skutečně budou, pak tu kritiku začnu brát vážně. Dřív ale ne!
Leňaca: Jardovi [IP: 193.200.150.137]
Kompot? Jo to sme hráli... to byly vždykcy- jablka, Hrušky, Švestky.... židle v kruhu, s tím, že jedna přebývá a ten stojí uprostřed a říká, jabka, hrušky, švestky a ti, kdo jsou, jabka, hrušky nebo švestky, si vymění místa a ten kdo zbyde zase říká... a když řekne Kompot tak se vymění všeci... pak je taková hra, že se ptáš na různé věci... Hrajeme to furt.,.. od toho, kdo nosí brýle, přes kdo mě sex, kdo masturbuje a kdo někdy skusil kouřit trávu
Jarda, 22: Emily [IP: 95.173.76.6, další niky: test]
Stud u kondomu? Beru, je to na tom dost pravdy. Co ale hra Kompot? Vyjádři se k té. Zkoukni video z ČT archivu (link tam je), víš co říká jistý pan ředitel, propagátor hry Kompot o této hře?
Propagace autoerotiky: zmiňuje se tam, že každé sex. aktivity jsou rovnocenné, to je nesmysl. Nebo ty myslíš, že masturbace a sex s partnerem je rovnocenná aktivita?
Příručce se vytýká mnohem více věcí, reaguji i na ty. Kolísavá kvalita textu, neschválená učebnice, na 1. stupeň informace o sexu napatří, upírá rodičům jejich práva dána ústavou, ale i dalšími zákony. Proč pojmenování sex. výchova, když to doposud fungovalo v rámci rodinné výchovy a jiné publikace byly taktéž kvalitní? Proč ta nutnost změny?
Tohle jsou taky zajímavé zkušenosti odjinud: 1, 2.
Leňaca: Jardovi [IP: 193.200.150.137]
noa? u nás kluci kondom nafukovali a přetavolai si ho přes hlavu už v 2 třídě
Emily: Jarda [IP: 88.102.163.201]
No tak jsem si an tvou rdu prostudovala vše cojsi zde uvedl (ač to pravdu nebylo nutné, neboť knihy a učebnice s touto tematikou jsem, jak užejsem psala, měla samav ruce.) a opravdu jsem tam nenašla vůbec nic závadného. ona i ta věc s kondomem je úplně v pohodě, protože odbourá u dětí strach z nich a posléze stud si je koupit. Takže bohužel,ale nikde jsem tam nenašla návod pro děti aby souložili od co nejmladšího věku, brali antikoncepci co nejdřív, aby mohli souložit co nejčastěji, ani jsem neobjevila pasáž, kde se odsuzuje pevný a trvalý vztah a místo něj se doporučuje autoerotika, a podobné nesmysly co jsou na té "rodičovské" stránce. Naopak je velmi nutné dětem třeba vysvětlit co je to pedofilie. Je to v jejich vlastním zájmu. Stejně tak, jako je naučit úcty k druhému pohlaví a pod. Takže opět lži, polopravdy a překrucování skutečnosti. Jenže co jiného se dá čekat. Tady...
Jarda, 22: Ještě něco [IP: 95.173.76.6, další niky: test]
Připomínám, že kritiky se publikacím dostává odevšad možně. Lidové noviny, bývalá poslankyně Šojdrová. Ale i jinde, stačí nebýt předpojatý a nedělat rychlé soudy. No uznej Petře sám, že s tím soudem o kondomu a zmanipulovaných informací, si udělal rychlý soud.
Jarda, 22: Všem [IP: 95.173.76.6, další niky: test]
Prosím dejte si čas a přečtěte si na avyzovaném linku, jaké jsou tam problémy v té publikaci, jinak se nejde bavit dál, takhle jen hádáte co v ní asi je. Je tam samozřejmě link i na ty publikace, popř. si jej můžete vygooglit a neříkat nesmysly, viď Petře:
Další oblastí, které je třeba ve škole věnovat pozornost, je antikoncepce. Vyučující může žáky sedící v učebně v kruhu přivítat podáním ruky v kondomu a téma zahájit tím, že kondom je jedinou antikoncepční pomůckou, která splňuje kromě základního cíle, otěhotnění, i další úkoly.
Publikace najdeš tady dole. Pdf vybraná témata a strana 60 mluví o té ruce v kondomu, ale jak říkám je toho víc, seznamte se s tím a udělejte si svůj názor.
Leňaca: [IP: 193.200.150.152]
když sme tohle téma probirali s učitelkou, moc sme se nechtěli ptát a tak nám tam přinesla takovou zamřenou kasičku do které sme měli házet papírky s dotazy(proto byla zamřená,a by si je děti nečetly a bezdůvodně se neposmívali). Ale jedno vám řeknu, poté co nám tam povídala o tom, kolik plen že musí mít na sobě, že jako tři a jednu ještě na noze a že to hned pročůřá a budeme to muset vyměnit.,..tak vždy, když si na to vzpomenu se rozhodnu, že dítě nechci... fuj brrr, já se štítím i vyhodit myš co nám sem přinese kočka, já se štítím i vytrhnout klíště a měla bych přebalovat dítě? Nidky!
Emily: Petr [IP: 88.102.163.201]
No jasně že jsou to keci, neboj. Nic takovýho ve schválenejch učebnicích sexuální výchovy vůbec není. Ani ne před týdnem jsem jednu takovou učebnici držela v ruce,protože právě k nám do školy přišly a je to moc hezky a rozumně udělané. Všechno je lidsky vysvětlené, děti to pochopí a nebudou se ani nudit ani stydět. Dokonce je u toho i informační CD a tak podobně. Takže hezký pokus Jardo,ale zkus se porozhlédnou po podpisech někde jinde. Nejlépe u nablblých křesťanských fanatiků, kteří nejsou z oboru :DDD
Petr: [IP: 85.161.100.74]
Asi si budu muset ty publikace sehnat origo v papírové podobě a podívat se, co tam opravdu je. Těžko tam bude, že učitel má podávat dětem ruku navlečenou v kondomu a dívat se s nimi na porno. Informace ze stránek toho sdružení považuji za překroucené demagogie, lži a polopravdy, jak je u křesťanů obvyklé. Dokud se nepřesvědčím, nevěřím jim ani nos mezi očima.
Leňaca: Jardovi [IP: 193.200.150.82]
no to jsou trapárny... "její selhání řeší většinou potratem" noa? To je ale spárvné, pokud selže antikoncepce je to hold možnost... ale jo, já zapoměla i malým holkám se ničí životy....
Jarda, 22: Emily [IP: 95.173.76.6, další niky: test]
Já nejsem proti sex. výchově ve školách, já jsem proti takto pojaté sex. výchově. Kdybyste se ovšem obtěžovali tam kliknout a přečíst si co se rodičům a pedagogům na těch publikací nelíbí, jaké konkrétní body jsou vytýkány.
Emily: [IP: 88.102.163.201]
Já také naprosto souhlasím se sexuální výchovou už v tak raném věku, protože děti (píšu dšti, protože to ještě nejsou ani mladiství) v dnešní době běžně začínají sexovat tak od 14 let (někdy i dříve, zákony nezákony) a jediným zdrojem informací je pro ně často internet, či časopisy typu Bravo, BravoGirl a podobně. A ono chytit v patnácti nějakou sexuálně přenosnou chorobu, nebo třeba utržit doživotní sexuální trauma není žádný med (nemluvě o čím dál častěji se vyskytujících zpovědích a příspěvcích do diskuzí na internetu v tomto znění: "Je mi čtrnáct, spala jsem s klukem, nechtěl si vzít kondom, ale neudělal se do mě. Mohu být těhotná?" Takže vážně nechápu jak někdo může proti sexuální výchově protestovat (myslím tím někdo soudný u lidí typu Jarda mě to nepřekvapuje, jen ať si sexujou a nic o tom nevědí, tím víc bude mladých maminek, že).
Anna: [IP: 212.80.67.130]
rodiče zbrojí proti sex. výchově,ale že by oni sami doma vychovávali,a hovořili o sexu,to už ne
Petr: [IP: 85.161.187.7]
100% souhlasím se sexuální výchovou ve školách a chci udělat všechno, co mi demokratický řád umožňuje, abych úsilí tohoto sdružení zmařil!
Leňaca: ... [IP: 193.200.150.152]
noa? Sexuální výchova na základních školách prakticky chybí a děti se svých rodičů často bojí zeptat, protože by to pak bylo roztroubeno v celé rodině a každej by se jich ptal, zda má či nemá krámy(vlastní a pro mě velmi nelibá zkušenost, kvůli které sem se i s babičkou porafala)... že nám budou mluvi o menstruaci a že jako vložky a tampony skutečně nestačí. Učitelky o tomhle tématu vůbec nemluvily, většinou jen o vývoji dítěte a to jen tak z kraje, jako 9měsíců, nevolnost a tvorba mléka. Tím zvláštní je, že holky už často od 13 někdy od 11souloží a spoléhají se jen na kondom a často ani to ne protože "sem dítě nemůžu být těhotná".......... o antikoncepci a počítání plodných dnů sme probírali teprve letos na střední a to je hodně pozdě když 97% třídy už sex dávno mělo.
|
 |
NEPŘEHLÉDNI!
FILM: NĚMÝ VÝKŘIK
Lékař vysvětluje, co se děje při umělém potratu.
FOTO: VÝVOJ ČLOVĚKA
Víš, co se s tebou dělo od početí do porodu a jak úžasný byl tvůj vývoj?
INFO: METODY POTRATŮ
Víš, jakým způsobem byli usmrceni ti, kteří byli "nechtění"?
INFO: REKLAMNÍ BANNER
Chceš pomoci zpropagovat tyto stránky?
|
 |